SHURE SE-215-CL inear SÅLD

Här kan du sälja och köpa vad som helst.
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

SHURE SE-215-CL inear SÅLD

Inlägg av Eagle Hazze »

Köpte inear till replokalen då vi kör med hörlurar.
Men fick bara ännu en bekräftelse på att jag inte kan använda inear. Alla inear ramlar ut tyvärr.
Mina hörselgångar är felkonstruerade, men de fungerade väldigt bra i ljud och dämpning så länge de satt kvar i öronen.
Tycker att lurarna har ett neutralt ljud, ingen överdriven bas, pallar mycket ljud.
Lurarna har en böjbar bygel som man lägger över örat.

Det medföljer ett antal olika kuddar och ett rensverktyg för ljudgången.

Kan även vara aktuellt att byta med en delaypedal för bas.

http://www.thomann.de/se/shure_se215cl.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Bild
Senast redigerad av Eagle Hazze den fre 09 maj 2014, 23:28, redigerad totalt 1 gånger.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
mikkejohansson
Medlem++

Re: SHURE SE-215-CL inear

Inlägg av mikkejohansson »

Har du testat minsta av de gråa kuddarna med? Jag har små örongångar och de är de enda som funkar för mig…

Finns ju annars formgjutna varianter som inte är sviiindyra…typ 1964 ears.

Till ämnet: det här är kanonbra lurar! Jag har SE425 till live-inear och såna här till "slitosläng"-lyssning, men de är mycket bättre än så. T o m lite fetare än SE425 faktiskt, men de är galet raka och cleana och det gillar jag live.
Fender - Pedaler - GK - TKS
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

mikkejohansson skrev:Har du testat minsta av de gråa kuddarna med? Jag har små örongångar och de är de enda som funkar för mig…

Finns ju annars formgjutna varianter som inte är sviiindyra…typ 1964 ears.

Till ämnet: det här är kanonbra lurar! Jag har SE425 till live-inear och såna här till "slitosläng"-lyssning, men de är mycket bättre än så. T o m lite fetare än SE425 faktiskt, men de är galet raka och cleana och det gillar jag live.
Jodå de minsta fungerar en stund men jag har patologiskt torra hörselgångar hur mycket av olka oljor jag använder. Jag borde vara full av olja vid det här laget.
Ja visst fanken är de bra.

Jag har återgått till mina stora Sennheiser i repet.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
Användarvisningsbild
raydee
Medlem

Inlägg av raydee »

Dom vill jag ha, skickar ett PM
Användarvisningsbild
Eagle Hazze
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av Eagle Hazze »

Sålda till raydee. :D
Skriv svar