Än så länge bara intressekoll, men som rubriken säger: är det någon som är sugen på två biljetter till D'Angelo (med Pino!!) på Annexet, 28 februari? Tyvärr verkar det som att jag får förhinder...
Biljetterna finns som PDF. Nypris 585 kr/st (inkl serviceavgift). Hör av er vid intresse!
Intressekoll [S]: Två biljetter till D'Angelo, Annexet, 28/2
- Chukka
- Medlem+
Intressekoll [S]: Två biljetter till D'Angelo, Annexet, 28/2
Fender
Rickenbacker
Ampeg
Hagström
Löfving
Retrospec
Sansamp
Diamond
etc
Rickenbacker
Ampeg
Hagström
Löfving
Retrospec
Sansamp
Diamond
etc
- GandhiMK2
- Medlem++
Re: Intressekoll [S]: Två biljetter till D'Angelo, Annexet,
Vet du om det är samma outhärdliga trummis som var med 2012 i kyrkan? Då kommer jag att åka ifrån Enskede för att slippa känna stressen av denna tidstjuv. En etta efter en 4'a kommer efter lika lång tid som det gick mellan 2'an och 3'an. Varken mer eller mindre. UPPHÖR, onda man!
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- mikkejohansson
- Medlem++
Hehehe, vad jag förstått är det inte Chris Dave på denna turnén.GandhiMK2 skrev:Vet du om det är samma outhärdliga trummis som var med 2012 i kyrkan? Då kommer jag att åka ifrån Enskede för att slippa känna stressen av denna tidstjuv. En etta efter en 4'a kommer efter lika lång tid som det gick mellan 2'an och 3'an. Varken mer eller mindre. UPPHÖR, onda man!
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Fender - Pedaler - GK - TKS
- GandhiMK2
- Medlem++
Kan inte den pizzaätande och tv-spels-spelande Questlove orka sej över atlanten?
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
- Chukka
- Medlem+
John Blackwell spelar trummor vad det verkar! Har lirat med Prince bl a...
Fender
Rickenbacker
Ampeg
Hagström
Löfving
Retrospec
Sansamp
Diamond
etc
Rickenbacker
Ampeg
Hagström
Löfving
Retrospec
Sansamp
Diamond
etc
- mikkejohansson
- Medlem++
Han sitter ju fast i Jimmy Fallons tv-show hela veckorna med Roots.GandhiMK2 skrev:Kan inte den pizzaätande och tv-spels-spelande Questlove orka sej över atlanten?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
Fender - Pedaler - GK - TKS