Här kan du sälja och köpa vad som helst.
sonicaddiction
Medlem
av sonicaddiction » tis 29 mar 2016, 10:14
Hej!
Jag säljer ett par Adam A5x studiomonitorer i nyskick. Köpta 2013 och kartonger samt manualer finns kvar.
http://www.adam-audio.com/en/pro-audio/ ... escription " onclick="window.open(this.href);return false;
Nypris på Thomann för ett par ~7200kr.
Pris: 4500kr för båda två
Är mitt inne i en flytt så för tillfället hämtas de dagtid såväl som kvällstid i Nacka.
Lirar på: F-bass, Wasburn Scavenger/Vulture, Carter Pedal Steel, Buchla, Eurorack mm...
GandhiMK2
Medlem++
Tjenix! Är dom aktiva , dom där?
sonicaddiction skrev: Hej!
Jag säljer ett par Adam A5x studiomonitorer i nyskick. Köpta 2013 och kartonger samt manualer finns kvar.
http://www.adam-audio.com/en/pro-audio/ ... escription " onclick="window.open(this.href);return false;
Nypris på Thomann för ett par ~7200kr.
Pris: 4500kr för båda två
Är mitt inne i en flytt så för tillfället hämtas de dagtid såväl som kvällstid i Nacka.
? skrev: Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt. .Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
GandhiMK2
Medlem++
Tog lång tid att googla!…;-)
Ok, kan jag månne få låna och testa dom i min miljö?
? skrev: Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt. .Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion
sonicaddiction
Medlem
av sonicaddiction » mån 04 apr 2016, 19:56
Hej! Japp, de är aktiva.
Helst lånar jag inte ut dem men har du miljön i närheten (Nacka, Stockholm) kanske det går att lösa.
Lirar på: F-bass, Wasburn Scavenger/Vulture, Carter Pedal Steel, Buchla, Eurorack mm...