Jag tror inte att Peter misstycker om du du:ar honom?!Nyrostad skrev:Nu är det ju så illa att jag gått och kärat ner mig i de här Delano-jazzmickarna med STORA poler, 9.5 mm eller något sådant. Både deras utseende och ljudbeskrivning låter ju alldeles jättemycket som något jag viiiiilll haaaaNi var listade som återförsäljare, och de verkar ju inte jättebilliga, men ungefär vad rör det sig om för oss dödliga svenskar? Är ju pank för tillfället, som vanligt, men kan vara bra att veta vad som ska sparas till
Det var länge sedan någon sa ni till migNyrostad skrev:Nu är det ju så illa att jag gått och kärat ner mig i de här Delano-jazzmickarna med STORA poler, 9.5 mm eller något sådant. Både deras utseende och ljudbeskrivning låter ju alldeles jättemycket som något jag viiiiilll haaaaNi var listade som återförsäljare, och de verkar ju inte jättebilliga, men ungefär vad rör det sig om för oss dödliga svenskar? Är ju pank för tillfället, som vanligt, men kan vara bra att veta vad som ska sparas till