Det jag undrar över är hur stor skillnad det är på Seymour Duncan Basslines MM mickar. Så alla åsikter om dessa är välkommna och har nån ägt båda skulle jag bli extra glad.

Hawkeye200071 skrev:Se rubrik....funkys**t skrev:Skillnad på jämfört med vad..?
ett tips på mic som låter fruktansvärt bra är delano, dom har alla möjliga former, bl. a. MM.... tyskt märkeTrollis skrev:För ett tag sedan postade jag en tråd om jag skulle lägga pengar på en ny bas(Squier VM fretless) eller ny mick till min OLPMM3:a. Förslaget kom då fram att jag skulle slå till på båda och som den giriga vandal jag är verkade det ju som en lysande idé (för alla utom min plånbok).![]()
Det jag undrar över är hur stor skillnad det är på Seymour Duncan Basslines MM mickar. Så alla åsikter om dessa är välkommna och har nån ägt båda skulle jag bli extra glad.
Hihibasman82 skrev:ett tips på mic som låter fruktansvärt bra är delano, dom har alla möjliga former, bl. a. MM.... tyskt märkeTrollis skrev:För ett tag sedan postade jag en tråd om jag skulle lägga pengar på en ny bas(Squier VM fretless) eller ny mick till min OLPMM3:a. Förslaget kom då fram att jag skulle slå till på båda och som den giriga vandal jag är verkade det ju som en lysande idé (för alla utom min plånbok).![]()
hehe...har du mutat in dig hos alla på forumet.200071 skrev:Hihibasman82 skrev:ett tips på mic som låter fruktansvärt bra är delano, dom har alla möjliga former, bl. a. MM.... tyskt märkeTrollis skrev:För ett tag sedan postade jag en tråd om jag skulle lägga pengar på en ny bas(Squier VM fretless) eller ny mick till min OLPMM3:a. Förslaget kom då fram att jag skulle slå till på båda och som den giriga vandal jag är verkade det ju som en lysande idé (för alla utom min plånbok).![]()
Ta det PM och fråga vad han ska ha för Hybriden! (se delanos hemsida)Trollis skrev:hehe...har du mutat in dig hos alla på forumet.200071 skrev:Hihibasman82 skrev:ett tips på mic som låter fruktansvärt bra är delano, dom har alla möjliga former, bl. a. MM.... tyskt märkeTrollis skrev:För ett tag sedan postade jag en tråd om jag skulle lägga pengar på en ny bas(Squier VM fretless) eller ny mick till min OLPMM3:a. Förslaget kom då fram att jag skulle slå till på båda och som den giriga vandal jag är verkade det ju som en lysande idé (för alla utom min plånbok).![]()
Det jag undrar över är hur stor skillnad det är på Seymour Duncan Basslines MM mickar. Så alla åsikter om dessa är välkommna och har nån ägt båda skulle jag bli extra glad.![]()
Vad kostar Delanos MM mickar om man nu skulle inhandla av herrn?
Eller ska man ta sånt via PM kanske.