Tjenare!
Någon som har ett BOSS GT-10B?
Har ett själv men är inte riktigt nöjd med mina inställningar och skulle vilja komma i kontakt med någon som satt sig in mer i bordet som man kan bolla lite idéer med! Känner att mina inställningar är lite väl "platta" och inte speciellt roliga att använda..
Får bland annat inte in Wah-wah-pedalen i effekterna..
ha det gött!
Mvh
Johan Bruce
BOSS GT-10B
- Roger Hedin
- Medlem++
Re: BOSS GT-10B
Hej Johan!
Jag har just sålt min då jag inte använde den speciellt mycket. Det är en mycket kompetent apparat. Jag KAN med lite tur ha kvar en del patchar som jag gjorde, så om det går (och om de finns kvar i den datorn) så kan jag skicka över dem till dig. Jag har också en massa bra tips om hur du ska göra, men då måste jag "köra ur minnet eller manualen". Har du specifika frågor så får du gärna skicka mig ett PM.
//Roger
Jag har just sålt min då jag inte använde den speciellt mycket. Det är en mycket kompetent apparat. Jag KAN med lite tur ha kvar en del patchar som jag gjorde, så om det går (och om de finns kvar i den datorn) så kan jag skicka över dem till dig. Jag har också en massa bra tips om hur du ska göra, men då måste jag "köra ur minnet eller manualen". Har du specifika frågor så får du gärna skicka mig ett PM.
//Roger
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
- Roger Hedin
-
- Medlem
Re: BOSS GT-10B
Grymt!
PM:ar dig på direkten!
PM:ar dig på direkten!