Mina VIP-kunder brukar kunna få köpa på öppet köp......blackparkas skrev:200071 skrev:Ingen långbänk var det!
Pedalen är skickad till Moodysound tillsa.
mmans med en lång uppstats om synpunkter. Nu kommer Albin försöka göra så mycket som är möjligt för att efterkomma våra önskemål.
Ska vi hitta en som ska passa alla så krävs förmodligen större låda och många fler rattar och många fler pengar.
BOSS är ett mångmiljardföretag som inte ens de lyckats få fram en pedal som alla gillar och ersätter alla på marknaden förekommande.
Moody gör en miniserie handbyggda pedaler efter våra önskemål för ett pris som är lägre än serietillverkade.
Skicka PM till mig som beställning.
Undran var inte om den passade alla, jag vill veta om den passar mig.
Att få testa en pedal innan man köper om man inte tycker ljudfiler känns tillräckligt tycker jag är en självklarhet.
PB-dist DESIGN
- 200071
- Hedersmedlem
- blackparkas
- Medlem++++
200071 skrev:
Mina VIP-kunder brukar kunna få köpa på öppet köp......
Aj då!
Då måste man se till att bli en sådan!
Hur gör man då?
Får jag köpa fler kromade klibbor?

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- 200071
- Hedersmedlem
- BassiLow
- Medlem++
Det låter ju vettigt och bra, Peter
Du får gärna PM:a mej din adress, så kanske man kan komma på besök nån gång kanske och eventuellt köpa en PB-Dist-Fuzz
Du får gärna PM:a mej din adress, så kanske man kan komma på besök nån gång kanske och eventuellt köpa en PB-Dist-Fuzz

http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- blackparkas
- Medlem++++
Hahaa!200071 skrev:Såna som handlar hos mig blir automatiskt VIP-kunder...blackparkas skrev:200071 skrev:
Mina VIP-kunder brukar kunna få köpa på öppet köp......
Aj då!
Då måste man se till att bli en sådan!
Hur gör man då?
Får jag köpa fler kromade klibbor?
Det låter bra tycker jag!

Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- 200071
- Hedersmedlem
Det går lysande! Albin har redan grejat med den efter våra synpunkter. Groovyjr och peter_s gör ett "sluttest" i kväll.rokker skrev:hur går det här då?!
Sedan beställer Albin tryckta kort och det tar ca två veckor. Så om ca tre veckor kan nog de första levereras.
Listpriset kommer dock bli 1800 (han tar ju 1500 för Hjärt Müllern som ju är en enkelpedal) men jag kommer under (minst) de första tre månaderna sälja den till Pratabasmedlemmar med minst 10 inlägg för 1450.
De som inte redan har gjort det kan PMa beställningar till mig. Då får ni om ett tag betalningsinstruktioner från mig.
- anli
- VIP medlem
- peter_s
- Medlem++
Jag också!anli skrev:Ser fram mot kvällens test.
Det låter inte helt orimligt...anli skrev:Utan att känna personerna in real life, så kan jag tänka mig att Groovyjr nagelfar od:n och peter_s analyserar fuzzen lite extra.

- peter_s
- Medlem++
- BassiLow
- Medlem++
Finnes det möjlighet till att köpa den som byggsats ?
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=8817" onclick="window.open(this.href);return false; ... oger+silow
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=6379" onclick="window.open(this.href);return false;
Revolver
Geddan skrev:Vi pratar bas här.
- peter_s
- Medlem++
Efter att ha lyssnat på pedalen under kvällen, så tror jag också att den kommer att sälja bra. (en mer detaljerad rapport av "sluttestet" kommer, jag väntar bara lite på groovyjr200071 skrev:Lite Moment 22 säljs tillräckligt med färdiga så kommer den gå att sälja som byggsats också. Jag tror att det blir så....

- Heyman
- VIP medlem
- Kontakt:
Ångest!!!200071 skrev:Lite Moment 22 säljs tillräckligt med färdiga så kommer den gå att sälja som byggsats också. Jag tror att det blir så....
Har inte lagt mig i diskussionen eftersom jag tyckt att det måste vara rävarna på forumet som bestämmer. Har inget behov av pedalen men tycker att det lilla jag hört från Anli låter juste så man är ju grymt sugen....
FAN!!!
Byggsats vore ju perfekt. Men om det inte blir nån byggsats då? Har man som snåljävel sänkt skeppet, eller?
- groovyjr
- VIP medlem
Sluttesten finns här
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=10180&highlight=
Tack för det förtroende man fick att göra detta!
Parkas, jag skulle tro att du kommer att älska fuzzen...
Angående byggsats så kan jag tänka mig att den blir ganska avancerad efter att ha sett insidan på pedalen. Bla. så sitter det någon optiskpryl som styrs av ljusstyrkan på en lampa, vilken i sin tur styr fuzzen om jag inte minns fel.
Säger bara holy macaroni, den där kommer jag köpa färdig i varje fall... 
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=10180&highlight=
Tack för det förtroende man fick att göra detta!
Parkas, jag skulle tro att du kommer att älska fuzzen...
Angående byggsats så kan jag tänka mig att den blir ganska avancerad efter att ha sett insidan på pedalen. Bla. så sitter det någon optiskpryl som styrs av ljusstyrkan på en lampa, vilken i sin tur styr fuzzen om jag inte minns fel.

If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
- Rix
- Hedersmedlem
- Kontakt:
- Simon Andersson
- Medlem++
- Simon Andersson
- Medlem++