När det gäller wahwah så har jag funtat på en Dunlop vit baswahwah och en från Morley, men finns det fler som är rätt billiga och är sjyssta?
För distpedal så är jag ute efter ett riktigt FETT basljud, mycket dist, sustain osv... All mindre dist får jag genom min bassdriver ändå

Dom pedaler jag kollat på är en Tech 21 XXL bass eller en Electro Harmonix Big Muff...
För modulationseffekter vill jag gärna ha några stycken som gör mycket... Men det är svårt att veta vilka jag vill ha

Sen vill jag också ha någon chorus-pedal, om man t.ex. kör en lugn låt med odistade gitarrer är det lite småmysigt med chorus, eller om man vill sitta och köra små fina solon på bas utan dist

När det gäller modulationseffekter har jag faktiskt INGEN aning alls, men jag har funderat lite på att skaffa en loop-box och sätta dom i en loop, så att jag kan slå av alla med ett fottryck om jag vill bli av med dom

Förresten, även fast jag vill ha kvalitetsgrejer så lägger jag gärna inte ut allt för mycket på effekterna

Sen om jag kommer en bit med bandet och kommer ha riktiga bas-solon live som inte är i låtar så kommer jag nog köpa en delaypedal, fast det tar vi en annan gång

Tack på förhand för eventuella svar, ursäkta allt babblande