Vilken oktaver?

Prata om effekter och pedaler
Användarvisningsbild
Liten
Hedersmedlem

Inlägg av Liten »

Notera att han har ett ganska toppigt sound i den aktiva jazzen.. och den triggar förvånansvärt bra iallafall.
Bild Presentazione! uppdaterad - 20120429
Användarvisningsbild
Bassplaya
VIP medlem

Inlägg av Bassplaya »

Såg att thomann har lagt upp Aguilartrampan. Dock har den grå stapel (på förfrågan).

2000 spänn vill dom ha för den iaf, en hundring dyrare än MXR:en som har grön stapel.
Användarvisningsbild
bootsy
Medlem+++

Inlägg av bootsy »

Bassplaya skrev:Såg att thomann har lagt upp Aguilartrampan. Dock har den grå stapel (på förfrågan).

2000 spänn vill dom ha för den iaf, en hundring dyrare än MXR:en som har grön stapel.
För de priserna är det i min mening värt att lägga på mellanskilnaden till en Ampeg Subblaster. Om man hittar någon.
Stallet liknar mest ett veteflak.
Användarvisningsbild
rokker
Medlem+

Inlägg av rokker »

Efter att sett videon på aguilars hemsida så vet jag vilken som blir min nästa oktavpedal iaf. Coolt att kunna eq:a både rena och oktaverade signalen. Skulle vara skoj att höra hur den håller triggningen på längre toner bara.
http://www.aguilaramp.com/octamizer_settings.htm

Verkar skojig :)
Användarvisningsbild
Bassplaya
VIP medlem

Inlägg av Bassplaya »

rokker skrev:Efter att sett videon på aguilars hemsida så vet jag vilken som blir min nästa oktavpedal iaf. Coolt att kunna eq:a både rena och oktaverade signalen. Skulle vara skoj att höra hur den håller triggningen på längre toner bara. http://www.aguilaramp.com/octamizer_settings.htm

Verkar skojig :)
Det är just detta jag lyssnar efter när jag försöker hitta rätt bland oktavjungeln. Därför jag fastnat för MXR:s nya.
Skriv svar