Tycker personligen alltid att det brukar vara intressant läsning.
Tack på förhand!

Nu är jag ju på semester och inte hemma på någon månad så jag kan inte kolla nu men påminn mig så kollar jag när jag är hemma igen. Nu finns det nog knappt någon grunka som är mer lättskruvad än en Squeezebox och egentligen kan man kolla bruksen till vilken kompressor som helst med samma kontroller med den skillnad att den låter bättre. Nästan omöjligt att skruva bort sig. Men påminn mig så kollar jag om ingen annan hinner först.thetonequest skrev:Är det någon av er som har instruktionsboken till den och har lust att maila en kopia eller något?
Tack på förhand!
Låter kanon, får jag inte tag på en innan så kan du räkna med ett påminnelse PM om nån månad då...Hellboy skrev:Nu är jag ju på semester och inte hemma på någon månad så jag kan inte kolla nu men påminn mig så kollar jag när jag är hemma igen. Nu finns det nog knappt någon grunka som är mer lättskruvad än en Squeezebox och egentligen kan man kolla bruksen till vilken kompressor som helst med samma kontroller med den skillnad att den låter bättre. Nästan omöjligt att skruva bort sig. Men påminn mig så kollar jag om ingen annan hinner först.thetonequest skrev:Är det någon av er som har instruktionsboken till den och har lust att maila en kopia eller något?
Tack på förhand!
MVH//Jan