dereborn skrev:OK, mr Power, jag böjer mig ödmjukt och inser att jag mött min överman inom besserwisser-branschen.
Du har rätt, det är ingen idé att vi disktuerar med varandra.
Jag gillar verkligen inte din attityd.
Over and out.
Är det inte ganska löjligt att lämna diskussionen bara för att jag inte håller med dig? Jag bryr mig inte om du gillar min attityd, men den är ju inte riktad mot
dig, så vad är problemet? Mina erfarenheter eliminerar inte dina, eller vice versa. Du kan tycka att jag är en besserwisser, men jag förstår inte riktigt varför. Det här handlar ju inte om vad som är rätt eller fel, eftersom det inte finns något sådant, utan om att jag inte är nöjd med jobbet som de ljudtekniker jag varit i kontakt med gjort. Det går liksom inte att diskutera, men väl reflektera över.
På Alcazar har jag varit mycket nöjd med både tekniker och ljud. De har en ganska proffsig inställning och är allmänt trevliga. Det löser de flesta problem, trots att utrustningen lämnar en del övrigt att önska.
Tillägg: Förresten undrar jag lite om mitt användarnamn ger folk dåliga vibbar. "Makten" är liksom inget självvalt epitet för att jag känner mig mäktig, utan ett smeknamn jag råkar ha IRL. Jag har inte bett om det, jag förtjänar det inte, och jag gör inte skäl för det. Men nu kallas jag så, så då heter jag också så på diverse forum på nätet.

Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.