Jamen.....just det!!!

next photo they for shore will be in the coffin!!

Den röda är EBS Red Twister eller nått i den stilen - gitarr chorus som fanns under en kort tid.Bassplaya skrev:Vad gör den vita längst upp i mitten och den röda längst ner i mitten?marcbass skrev:[img]massa%20goa%20pedaler[/img]
Ska kanske bygga nåt snart..
Och den vita är en Carl Martin Ill Will dist.groovyjr skrev:Den röda är EBS Red Twister eller nått i den stilen - gitarr chorus som fanns under en kort tid.Bassplaya skrev:Vad gör den vita längst upp i mitten och den röda längst ner i mitten?marcbass skrev:[img]massa%20goa%20pedaler[/img]
Kul kuriosa saxat från Carl Martins hemsida skrev:In association the Danish top rock band D-A-D's 25th anniversary, and on behalf of Musikhuset Aage Jensen (Copenhagen) Carl Martin released a only 250 pcs. limited edition distortion pedal, in cool white, with black chicken head, cool graphics and ton's of the coolest rock tones.
The event were set to take place October 10th at Musikhuset Aage Jensen's mega store in Copenhagen.
The band was lined up in the store signing each pedal sold from 8PM to 10PM, D-A-D fan were lined up in front of the store, some even for day's waiting for the big moment meeting their idol's, buy the pedal and getting the autograph.
A very successful even both for the band, Musikhuset Aage Jensen (Copenhagen) hosting the event and for CM. It was cool, it was fun, we do any time.
The 250 pedals is sold only through Musikhuset Aage Jensen (Denmark)
Coolt!Valle skrev: Och den vita är en Carl Martin Ill Will dist.
Kul kuriosa saxat från Carl Martins hemsida skrev:In association the Danish top rock band D-A-D's 25th anniversary, and on behalf of Musikhuset Aage Jensen (Copenhagen) Carl Martin released a only 250 pcs. limited edition distortion pedal, in cool white, with black chicken head, cool graphics and ton's of the coolest rock tones.
The event were set to take place October 10th at Musikhuset Aage Jensen's mega store in Copenhagen.
The band was lined up in the store signing each pedal sold from 8PM to 10PM, D-A-D fan were lined up in front of the store, some even for day's waiting for the big moment meeting their idol's, buy the pedal and getting the autograph.
A very successful even both for the band, Musikhuset Aage Jensen (Copenhagen) hosting the event and for CM. It was cool, it was fun, we do any time.
The 250 pedals is sold only through Musikhuset Aage Jensen (Denmark)
Hmm, Ill Will får man väl testa vid något tillfälle då. Misstänkte nästan att den var signerad.marcbass skrev:Både Ill Will och Red Twister funkar perfekt till bas.
Red Twister är ju föregångaren till UniChorus.
Ill Will är dessutom signad av Stigge från D-A-D.
Överlåter Wah wah till Cliff Burton.Chriller skrev:Imponerande samling.marcbass skrev:
Men varför ingen Wah? Det var den första pedalen jag köpte!
Eller kanske andra, efter en dist.
Måste man spela också? Räcker det inte att köpa massa prylar?FreCKo skrev:En sak jag funderat på ett tag, du har ju typ köttigaste riggen på forumet, vad spelar du för musik? Kan man lyssna nånstans?
En Phaser från Biyang.Valle skrev:Hörtu, va ärt det för trampekloss du har nere till vänster på alldeles urtjusiga pedalbord?Bassplaya skrev:Valle skrev:Just nu händer mycket på pedalbordsfronten hemma hos Valle, så snart kommer en fett pedalbordsuppdatering. Ska bara få hem alla prylar....
Sedär, den var grymt snygg, låter den bra??Bassplaya skrev:En Phaser från Biyang.Valle skrev:Hörtu, va ärt det för trampekloss du har nere till vänster på alldeles urtjusiga pedalbord?Bassplaya skrev:Valle skrev:Just nu händer mycket på pedalbordsfronten hemma hos Valle, så snart kommer en fett pedalbordsuppdatering. Ska bara få hem alla prylar....
http://biyang.com.cn/Products.php?id=61
Dom dyker upp på vend med jämna mellanrum
Det tycker jag, inte riktigt så tydlig som jag hoppats på, men så tycker jag alltid det är med gitarrphasers som inte har volymratt. Den enda jag tycker låter bättre (av dom jag ägt själv) är ibanez PH-7 eller vad den heter, men den har ju betydligt fler inställningsmöjligheterValle skrev:Sedär, den var grymt snygg, låter den bra??Bassplaya skrev:En Phaser från Biyang.Valle skrev:Hörtu, va ärt det för trampekloss du har nere till vänster på alldeles urtjusiga pedalbord?Bassplaya skrev:Valle skrev:Just nu händer mycket på pedalbordsfronten hemma hos Valle, så snart kommer en fett pedalbordsuppdatering. Ska bara få hem alla prylar....
http://biyang.com.cn/Products.php?id=61
Dom dyker upp på vend med jämna mellanrum