Overdrive/dist-djungeln.
- hosse
- Medlem+++
köp en Bluetube.
www.chucknorrisfacts.com
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
www.myspace.com/sleepingdervish
snus och kaffe, a match made in heaven.
"When in doubt, skriv 'dom'."
- cub
- Medlem++
Den plockade ganska mycket, det stämmer. Men det blev ändå bättre än med digitech-pedalen.bazzilla skrev:Cub,
TC pedalen äter inte den upp allt som är bas, det gör min i alla fall. på den tiden jag spelade in på kassett porta hade jag den till bas, där försvann ju all botten i alla fall... men den funkade inte live.

- cub
- Medlem++
Eller så ger jag Frecko 1000 pix, han ger dig Emman och jag tar PB-disten.Hugo Drax skrev:Ja det skulle jag ju kunna göra. Var har ni replokal nånstans? Jag antar att du inte är intresserad att byta med PBdisten?FreCKo skrev:Men fan Hugo, du bor ju i Sthlm. Kom förbi min repa och testa min EMMA ResaFRATZits! Typ den bästa OD-pedalen jag någonsin testat (jag har testat typ 10-12st under en treårsperiod), men nu säljer jag den... Har hittat en som har "nästan" lika bra OD-ljud + en boost som gör att jag får fuzz-aktigt ljud. Ju mindre pedaler desto bättre liksom

- Hugo Drax
- Medlem+
Det skulle funka för mig. bara jag får till och prova emman lite förstcub skrev:Eller så ger jag Frecko 1000 pix, han ger dig Emman och jag tar PB-disten.Hugo Drax skrev:Ja det skulle jag ju kunna göra. Var har ni replokal nånstans? Jag antar att du inte är intresserad att byta med PBdisten?FreCKo skrev:Men fan Hugo, du bor ju i Sthlm. Kom förbi min repa och testa min EMMA ResaFRATZits! Typ den bästa OD-pedalen jag någonsin testat (jag har testat typ 10-12st under en treårsperiod), men nu säljer jag den... Har hittat en som har "nästan" lika bra OD-ljud + en boost som gör att jag får fuzz-aktigt ljud. Ju mindre pedaler desto bättre liksom

- FreCKo
- Medlem++
Funkar alldeles utmärkt för mig också! Vi kan ju ses i min replokal på söndag och testa loss lite?Hugo Drax skrev:Det skulle funka för mig. bara jag får till och prova emman lite förstcub skrev:Eller så ger jag Frecko 1000 pix, han ger dig Emman och jag tar PB-disten.Hugo Drax skrev:Ja det skulle jag ju kunna göra. Var har ni replokal nånstans? Jag antar att du inte är intresserad att byta med PBdisten?FreCKo skrev:Men fan Hugo, du bor ju i Sthlm. Kom förbi min repa och testa min EMMA ResaFRATZits! Typ den bästa OD-pedalen jag någonsin testat (jag har testat typ 10-12st under en treårsperiod), men nu säljer jag den... Har hittat en som har "nästan" lika bra OD-ljud + en boost som gör att jag får fuzz-aktigt ljud. Ju mindre pedaler desto bättre liksom
- Hugo Drax
- Medlem+
- FreCKo
- Medlem++
Låter som en bra idé, jag slutar iofs sex varje dag i veckan... Annars har jag den här hemma hos mig om du vill testa den, men då finns inte riktigt förstärkeriet bakomHugo Drax skrev:hmm, denna helg är lite uppboka för mig tyvärr. Men nån dag i veckan kanske? Jag slutar rätt tidigt och brukar inte vara uppbokad under kvällarna =)