BBQV skrev:Är säljaren senil, inbecill och allmänt lättlurad? Annars har jag tyvärr inte råd...
Öööhhh..... Vilken säljare?
//J
Ägaren till Moogen som Peter nämnde i inlägget ovanför mitt.
Ah! Honom har jag iggat så jag ser inte vad han skriver. Ha ha ha! Skämt å sido. Peter är bäst! Och jag har inte iggat någon. Men jag missad hans inlägg. Helt besynnerligt. Dags för nya brillor tror jag bestämt.
Det är lugnt Janne, jag har också kommit upp i den åldern när synen (och hörseln för all del...) blivit en smula selektiv.
Jag har länge suktat efter en fotbas men aldrig riktigt kommit till skott. Mycket beroende på priset, därav min kommentar.
"If you reach perfection your standards are too low."
BBQV skrev:Det är lugnt Janne, jag har också kommit upp i den åldern när synen (och hörseln för all del...) blivit en smula selektiv.
Jag har länge suktat efter en fotbas men aldrig riktigt kommit till skott. Mycket beroende på priset, därav min kommentar.
Jag hör fortfarande bra men det är värre med synen. Snart dags att skaffa hund och käpp......
Tror faktiskt att en Minitaur i kombination med en billigare midipedal kan bli en strålande liten kombo.
Den kombon skulle hamna på under 9.000:-. Bör vara ca halva priset i jämförelse med en Taurus III. Det viktiga är nog att hitta någon form av stativ till Minitauren så att man kan ratta samtidigt som man spelar.