Nä jag hade helt missat den.blackparkas skrev:Hade du hört nåt om den innan jag tipsade om den i den andra tråden?

Nä jag hade helt missat den.blackparkas skrev:Hade du hört nåt om den innan jag tipsade om den i den andra tråden?
Åh! Mumma! Förstod mig aldrig på rats...LaGGeN skrev:
Har blivit med ProCo RAT Vintage Reissue.
Hade tänkt byta ut min Aguilar Agro, men eftersom de var så olika i karaktär får nog båda stanna [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
41HZ skrev:Nä jag hade helt missat den.blackparkas skrev:Hade du hört nåt om den innan jag tipsade om den i den andra tråden?
Ja den är kul just för att man även kan använda den rent, och då tex bara använda bas och diskant och skära bort mid helt. Eller bara använda bas och lo-mid. Drive-karaktären är lite åt TC Mojo, alltså lätt rundad i diskanten och tjock lo-mid dist(om man vill).blackparkas skrev:41HZ skrev:Nä jag hade helt missat den.blackparkas skrev:Hade du hört nåt om den innan jag tipsade om den i den andra tråden?
Han gör inte så mycket väsen av sig....
Hoppas att jag får upp ett ex snart, är sjukt nyfiken!
Fan vad coolt!LaGGeN skrev:En Dunlop Crybaby GCB-95.
Tog kontakt med Andreas "Stinkfoot" med en idé jag hade om att uppdatera den med en switch och rätt motstånd för bas så att den funkade till både bas och elgitarr, men han tog det ett steg längre och slängde in Jimi-varianten också. Så nu har jag tre pedaler i en [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Han kommer troligen uppdatera sin sajt med modden när han får tid om nån är nyfiken.
Kan du inte recensera den där lite? Hur låter den osv.
Ska försöka få tid till det, jag köpte den igår precis innan ett gig. Men jag gillar den än så länge
Ja, den röda octavern jag köpte lämpar sig bäst till skitigare ljud. då den alltid distar.lekamen skrev:En till brun oktavpedal blev det alldeles nyss. En OC-2 nu också fast en OCTAVER från Japan, bergis världens skillnad i sound =)