Ja, den låter väldigt ballt.

Var länge sedan jag testade en innan denna faktiskt men har tänkt att köpa flera gånger när det blivit till salu här på forumet men det har inte blivit av.
Sedan såg jag den här då för samma pengar som de brukar säljas för här så då slog jag till.
Ang EBS har jag ingen aning om vilken serie de tillhörde, de var svarta iaf, och hade en så´n där vanlig "true Bypass"-knapp som gör att man tror att alla med sådan är true bypass....
Rumpan: Pickled Pie´n jag har är en vanlig för gitarr, men det finns hur mycket fläsk som helst så jag känner inte att jag behöver en specifikt för bas.
FX10:an köpte jag när jag hade Yamaha BB:n för den hade lite klena mickar.
Den fettar till rätt bra måste jag säga och kan med fördel vara på hela tiden, speciellt om man har en bas som kanske inte har så fläskig ton eller som jag nu, använder den med TS9:an sm stjäl en massa botten.
Så absolut, den är mycket användbar.
Bara som t.ex. när man ska skifta mellan två basar med olika output t.ex.
Ska testa den här ett tag, den är lite för stor för mitt pedalbord egentligen, är verkligen på vippen att den får plats, vilket är tokigt för jag kommer inte få plats med telekablar och dylikt som jag haft hittills där i.
Får se om man får möjlighet att testa nå´n Nano-Bassballs nå´t tag, kanske är lika bra?!