Behringer Vintage Phaser...
- John_D
- Medlem++
Behringer Vintage Phaser...
...till bas.
Bra eller anus?
Gitarristen kör på en sådan och den låter grymt bra. Så imorgon tänkte jag ta mig förbi börsen ock kolla om den är något att ha till mig.
Någon annan som testat den?
Bra eller anus?
Gitarristen kör på en sådan och den låter grymt bra. Så imorgon tänkte jag ta mig förbi börsen ock kolla om den är något att ha till mig.
Någon annan som testat den?
It doesn't matter if it's not broken...I can fix it.
- Punkster
- Medlem+++
- adde_johansson
- Medlem+
Jag har petat lite på den och jag tycker inte att den verkar så mycket mer dåligt byggd än EH-orginalet. Sen kan man ju också diskutera hur stabila orginalen är.
Bra låter den i alla fall, även om den inte låter precis som en EH Small Stone. Enda felet är att den har lite kass bypass.

Bra låter den i alla fall, även om den inte låter precis som en EH Small Stone. Enda felet är att den har lite kass bypass.
olabola skrev:Smälljud som låter skit är väl "slap" ?
- John_D
- Medlem++
Bypassen har jag en koppling på hur man gör till True bypassadde_johansson skrev:Jag har petat lite på den och jag tycker inte att den verkar så mycket mer dåligt byggd än EH-orginalet. Sen kan man ju också diskutera hur stabila orginalen är.![]()

- adde_johansson
- Medlem+
Men då så.John_D skrev:Bypassen har jag en koppling på hur man gör till True bypassadde_johansson skrev:Jag har petat lite på den och jag tycker inte att den verkar så mycket mer dåligt byggd än EH-orginalet. Sen kan man ju också diskutera hur stabila orginalen är.![]()

- John_D
- Medlem++
Kom fram till att det inte var något jag behövde dockadde_johansson skrev:Men då så.John_D skrev:Bypassen har jag en koppling på hur man gör till True bypassadde_johansson skrev:Jag har petat lite på den och jag tycker inte att den verkar så mycket mer dåligt byggd än EH-orginalet. Sen kan man ju också diskutera hur stabila orginalen är.![]()

- adde_johansson
- Medlem+
Jag är nog mer sugen på pedalen i så fall.John_D skrev:Kom fram till att det inte var något jag behövde dockadde_johansson skrev:Men då så.John_D skrev:Bypassen har jag en koppling på hur man gör till True bypassadde_johansson skrev:Jag har petat lite på den och jag tycker inte att den verkar så mycket mer dåligt byggd än EH-orginalet. Sen kan man ju också diskutera hur stabila orginalen är.![]()
Bra låter den i alla fall, även om den inte låter precis som en EH Small Stone. Enda felet är att den har lite kass bypass.men om någon behöver en omkoppling gjord så säg till

- John_D
- Medlem++
-
- Medlem+
Vad tror ni om behringers ph9 då?
Har inte sett någon "riktigt" bild på den, bara en animerad, men det verkar som om den vore gjord i metall.
Har inte sett någon "riktigt" bild på den, bara en animerad, men det verkar som om den vore gjord i metall.
Fender Jazz Bass American Standard (2008) | Fender Mustang CIJ |Ibanez SRX 500 | Gallien-Krueger 1001RB | GK 410 & 115 | Fender Bassman 50w '68 | Fender Bassman 212 '68 |
Karma Tree är bandet.
Karma Tree är bandet.
- John_D
- Medlem++