Multieffektprocessor...
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
Multieffektprocessor...
Vill ha en! Funderar mest på antingen Boss gt6b eller line6 bass pod xt pro för tillfället! Det fina med bossen är att den verkar ganska mycket lättare att hitta begagnad, det fina med line6 är att den verkar relativt liten. Vad sägs?
- Liten
- Hedersmedlem
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Liten
- Hedersmedlem
- the_great_alfonzo
- Medlem+++
- Chriller
- VIP medlem
Har en sån här om du skulle vara sugen. KORG AX 1B.

Finns en massa ljud i - distar (som bland annat heter Bruce och Billy), wah-wah, chorus, whammy, synthljud, flanger, phaser samt det illustra ljudet Aqua, som låter som om det droppar vatten i en stengrotta. Digitalt vattendropp. Sådär användbart kan man säga!
Stämmare också såklart.
Alla presetsen är möjliga att skruva till på olika vis och spara i nya presets.
Recension här.
http://reviews.harmony-central.com/revi ... /AX1B/10/1
"This thing sounds incredible through headphones." - citat från en av recensenterna. Kan det vara intressant kan jag fundera på vad jag skulle släppa den för.

Finns en massa ljud i - distar (som bland annat heter Bruce och Billy), wah-wah, chorus, whammy, synthljud, flanger, phaser samt det illustra ljudet Aqua, som låter som om det droppar vatten i en stengrotta. Digitalt vattendropp. Sådär användbart kan man säga!
Stämmare också såklart.
Alla presetsen är möjliga att skruva till på olika vis och spara i nya presets.
Recension här.
http://reviews.harmony-central.com/revi ... /AX1B/10/1
"This thing sounds incredible through headphones." - citat från en av recensenterna. Kan det vara intressant kan jag fundera på vad jag skulle släppa den för.