Liten skrev:Hej och välkommen!
Jag var nära på att beställa en via börsen i Örebro.. Johan eller Robban brukar jag prata med.. goa gubbar båda 2..
Många som svär vid sina bassbones... köp och ta med i April på pratabas-träffen i örebro!!!
(Johan sa igår att hans nya 35", "vänster"-Sandberg ska levereras innan månaden är slut.. ska bli intressant.. .. vi träffades vid den italienska salami'n på Ica!

)
jo jag har faktiskt köpt en bassbone nu. var precis inne i örebro och titta i music music. de har ju en helt fantastisk rea just nu

såg den i ett glasskåp det första jag gjorde. 3000 kr. lite väl mycket för min studiebidragsberoende ekonomi. sen tänkte jag inte mer på det. sen när vi precis skulle gå frågade jag hur mycket rea det var på den. jag blev väldigt glad när han sa att jag kunde få den för 1900. lagom tycker jag =)
så nu börjar jag ha något som kan liknas vid ett pedalbord

vill ha en dist och en kompressor också. funderar på om EMMA tillverkar något vettigt. mattisson säljer ju sånna. någon som vet om de är bra? får fråga honom i morgon på lektionen iofs
vad är det jag hör om en pratabas-träff? i april? var hur? vi är ju tre basister här på skolan också. kanske kan dra med dem. =)