Någon i Göteborgstraktensom vill testa en ny pedal ???
- MALA
- Distributör
Någon i Göteborgstraktensom vill testa en ny pedal ???
Har en TecAmp DreamBuzz hemma som jag tänkte låna ut till kanske fem personer en vecka i stöten för att få lite kommentarer. Någon som är intresserad?
Tyvärr bara tysk text ännu så länge men här är den http://www.tech-soundsystems.de/TecAmp/?id=58
Jag kan plocka med den på PrataBasVäst-ölen på onsdag
Tyvärr bara tysk text ännu så länge men här är den http://www.tech-soundsystems.de/TecAmp/?id=58
Jag kan plocka med den på PrataBasVäst-ölen på onsdag
Lighthouse basar www.lighthouse-bass.se
- blackparkas
- Medlem++++
- MALA
- Distributör
Nu var du snabbblackparkas skrev:Aha, det var den där du syftade på...

- MALA
- Distributör
Javisst kan tyska låta brutaltChriller skrev:Citerar den tyska hemsidan: "warmen Sound vom Germanium Transistoren"
Det låter nåt!

- Diesel
- Medlem++
- MALA
- Distributör
Inga problem, det enda problemet är att jag bara har en enda hemma och ville inte skicka runt den överallt utan jag börjar i Göteborgstrakten där man helt enkelt bara kan "skicka vidare". Tar hem ytterligare något ex vid nästa beställning (läs Marcus 612Diesel skrev:Om man betalar frakten.. får man testa en då?

- mikkejohansson
- Medlem++
Om du tar hem fler och vill ha ännu fler omdömen kan du ju skicka upp en hit till Norrland så ombesörjer vi frakten oss emellan...renarna springer ju alltid förbi nån basist i alla fallMALA skrev:Inga problem, det enda problemet är att jag bara har en enda hemma och ville inte skicka runt den överallt utan jag börjar i Göteborgstrakten där man helt enkelt bara kan "skicka vidare".Diesel skrev:Om man betalar frakten.. får man testa en då?

Fender - Pedaler - GK - TKS
- MALA
- Distributör
Jodå, jag fixar, tar hem två till vid nästa sändning så ska vi se hur vi löser det logistisktmikkejohansson skrev:Om du tar hem fler och vill ha ännu fler omdömen kan du ju skicka upp en hit till Norrland så ombesörjer vi frakten oss emellan...renarna springer ju alltid förbi nån basist i alla fallMALA skrev:Inga problem, det enda problemet är att jag bara har en enda hemma och ville inte skicka runt den överallt utan jag börjar i Göteborgstrakten där man helt enkelt bara kan "skicka vidare".Diesel skrev:Om man betalar frakten.. får man testa en då?
- Diesel
- Medlem++
vi kan nog slåss.. löser man det logiskt så är det inte så långt mellan ossmikkejohansson skrev:Om du tar hem fler och vill ha ännu fler omdömen kan du ju skicka upp en hit till Norrland så ombesörjer vi frakten oss emellan...renarna springer ju alltid förbi nån basist i alla fallMALA skrev:Inga problem, det enda problemet är att jag bara har en enda hemma och ville inte skicka runt den överallt utan jag börjar i Göteborgstrakten där man helt enkelt bara kan "skicka vidare".Diesel skrev:Om man betalar frakten.. får man testa en då?
- MALA
- Distributör
Helt relevant fråga, egentligen en dist fast du kan använda den för att enbart få mer bottenfläsk, eller det mesta mellan lätt överstyrning till vråldist. Rätt cool faktisktalbinriddlah skrev:för någon som bara hört talas lite löst om tecamp, och som bara minns "wann wo wie" från skoltyskan...![]()
vad gör pedalen?
- Diesel
- Medlem++
- Cuba
- VIP medlem
Re: Någon i Göteborgstraktensom vill testa en ny pedal ???
Va? Finns det PrataBasVäst-öl. Det har jag missat. Var, när, hur?MALA skrev: Jag kan plocka med den på PrataBasVäst-ölen på onsdag
- MALA
- Distributör
Re: Någon i Göteborgstraktensom vill testa en ny pedal ???
http://pratabas.se/viewtopic.php?t=5816Scuba skrev:Va? Finns det PrataBasVäst-öl. Det har jag missat. Var, när, hur?MALA skrev: Jag kan plocka med den på PrataBasVäst-ölen på onsdag
Tre Små Rum (vid Valand) kl 18.30 imorgon

- MALA
- Distributör
Du är ALLTID välkommen, vi får köra någon form av "lämna över enligt lista"Boom skrev:Jag är intresserad Mats!
Kommer att börja spela igen i slutet av feb och början av mars.
Då skulle jag gärna vilja "hjälpa" till att utvärdera pedalen.
Ses imorrn

- MALA
- Distributör
Så, nu har jag beställt två pedaler till så att jag kan skicka ut ytterligare en lite senare