Fick hem en Zoom B3 i en trevlig bytesaffär vid Göta Kanals början.
Min son fick testa den idag. Jag bytte till en början presets och han spelade. Fick in inställningarna för Big Muff varpå min son utbrister: "Haha, pappa, det låter som en rakapparat! "
För övrigt en väldigt skojig multipedal. Går få fram allt från riktigt bra och användbara ljud till totalt efterblivna läten. Kul grej helt enkelt.
Big Muff (Zoom B3)
- jisac
- VIP medlem
- HellMek
- Medlem+
Re: Big Muff (Zoom B3)
Borde passa mig dåjisac skrev:Fick hem en Zoom B3 i en trevlig bytesaffär vid Göta Kanals början.
Min son fick testa den idag. Jag bytte till en början presets och han spelade. Fick in inställningarna för Big Muff varpå min son utbrister: "Haha, pappa, det låter som en rakapparat! "
För övrigt en väldigt skojig multipedal. Går få fram allt från riktigt bra och användbara ljud till totalt efterblivna läten. Kul grej helt enkelt.

Ibanez SR800LE -87.
Aria 1820 70-74?.
Hartke 3500.
Hartke VX410 x2.
Hartke VX115.
Hartke VXL.
Bass Squeeze.
--------------------------------
Tobbe - Ängelholm
Aria 1820 70-74?.
Hartke 3500.
Hartke VX410 x2.
Hartke VX115.
Hartke VXL.
Bass Squeeze.
--------------------------------
Tobbe - Ängelholm
- jisac
- VIP medlem
Re: Big Muff (Zoom B3)
Haha...som handsken!HellMek skrev:Borde passa mig dåjisac skrev:Fick hem en Zoom B3 i en trevlig bytesaffär vid Göta Kanals början.