...och blev väldigt intresserad. Man beställer dem direkt från snubben som sitter i Polen och bygger. Har inte hunnit koppla upp den än, me byggkvaliteten känns högre än nån annan pedal jag haft. Potarna går mjukt, lacken är skitsnygg (man kan välja mellan svart och guld) och självklart har den en blå lysdiod! Ljudklippen på TB låter precis som det jag letat efter ett tag nu, en väldigt "clean" OD men med bra "grit". Den ska visst vara en slags moddad DOD250-klon, och den 250 jag haft hade mycket som jag gillade (minns inte varför jag sålde den nu...). Möjligen skulle man kunna sakna en tonkontroll, men vi får se när jag börja använda den...recension kommer.
Stod nåt om att den påminde om Fulltone i fm-mode. Kan stämma. fast den här verkar ha mer gain.
Klipper en aning bas kanske, men det gör inget. Ser fram mot recension.
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Tycker jag har läst både de som tycker den klipper bas och de som tycker den behåller allt . Gillade som sagt ljudklippen, så vi ser väl! Annars får det bli en custom moody i framtiden tror jag