Line 6 bass pod

Prata om effekter och pedaler
Användarvisningsbild
mackanbass
Medlem

Line 6 bass pod

Inlägg av mackanbass »

Hello!

Jag har en gammal bas pod av första modellen, hörde nån stans att dom är ganska eftertraktade, har svårt att tro det själv men men... Är det dumt att göra sig av med den? Eller kan man få sig en slant för den eller är det skit samma? Jag vet inte den ligger bara i en låda just nu...

Mack
Användarvisningsbild
Hellish
Medlem+++
Kontakt:

Inlägg av Hellish »

Har en likadan, men kan väl inte tänka mig att de är så värst eftertraktade?
Inte än i alla fall..
Användarvisningsbild
BBQV
Forumvärd

Inlägg av BBQV »

Jag sålde en för 1200 kr för nå't år se'n, nu tror jag det är svårt att få ut så mycket. Är du inte i akut behov av pengar så behåll den, det är en helt OK inspelningsgrunka.
"If you reach perfection your standards are too low."

Presentation
Användarvisningsbild
mackanbass
Medlem

Inlägg av mackanbass »

Jo helt ok inspelningsgrunka men jag har ju Sansamp, EBS Valvedrive Preamp, och en svt pro 3 som är bättre :D så den känns ju lite överflödig... Å nä jag förväntar ju mig inte miljarder för den men jag skulle kolla om ryktet stämde, vilket det ju inte verkar göra ;)
Användarvisningsbild
anli
VIP medlem

Inlägg av anli »

Spara den som en kul grej. Typ som woodoo 1-2, Geforce 1-3 och TNT man har i byrålådan. Spelklassiker!
Borde sätta dom i vitrinskåpet!
TECHNICIÄNS ÖF SPÅCE SHIP EÅRTH THIS IS YÖÜR CÄPTÅIN SPEÄKING YÖÜR ØÅPTÅIN IS DEA̋D
Användarvisningsbild
Folxam
Medlem+

Inlägg av Folxam »

anli skrev:Spara den som en kul grej. Typ som woodoo 1-2, Geforce 1-3 och TNT man har i byrålådan. Spelklassiker!
fniss datanird ftw!
Senast ändrad av Folxam den fre feb 30, 2004 13:37, ändrad totalt 4545981732 gånger
Användarvisningsbild
Taurus
Medlem++

Inlägg av Taurus »

anli skrev:Spara den som en kul grej. Typ som woodoo 1-2, Geforce 1-3 och TNT man har i byrålådan. Spelklassiker!
Jag har faktiskt ett Voodoo 1-kort i källaren också av nostalgiskäl. Jäklar i snuset vilken sprutt det vart i burken...tyckte man då, hehe.

Har en BassPOD också som inte används men som jag kommer att ha kvar. Vis av misstagen säljer jag aldrig nånsing mer ett instrument eller musiktillbehör om jag inte är nödd och tvungen.
Skriv svar