(det ser ut att vara enkelt att kopiera pellen om man har lite jävlaranamma och ett experimentkort)
Den lille switchen på sidan var trasig när jag hade pedalen i handen, men fipplig som man är pillade jag isär den och böjde tillbaka det som var böjt och pluppade ihop den igen.
Ljudklipp kommer nog under kvällen ...
Jag orkar fan inte mycket efter dagens jobb
Senast ändrad av Folxam den fre feb 30, 2004 13:37, ändrad totalt 4545981732 gånger
Folxam skrev:Den lille switchen på sidan var trasig när jag hade pedalen i handen, men fipplig som man är pillade jag isär den och böjde tillbaka det som var böjt och pluppade ihop den igen.
Jävla Posten.... Jag packade den ändå bra, bra nog för att klara smällar. Men den switchen sitter ju tyvärr lite utsatt.
min OLP MM2 ... den gate:ar när man vrider upp Saturation på massor ... där är den sällan iofs för det är sånt jävla vrid i den här pedalen!!
jag repade med coverbandet idag och satan i gatan!! det här är precis vad jag saknat !!
bra med botten och därtill en massa fräs i diskantregistret precis som jag vill ha det !!
*älsk*
Senast ändrad av Folxam den fre feb 30, 2004 13:37, ändrad totalt 4545981732 gånger