Ibanez Blazer
- Eagle Hazze
- Medlem++
- Kontakt:
Re: Ibanez Blazer
Kul att du fick den.
Neuser customshop, Warbacker, Tokai Jazz Sound 81, Glockenklang, Marshall super bass 100
- vallebas
- Medlem
bjelkeman skrev:Det sa jag med, vid något tillfälle. Hoppas det går bättre för dig.vallebas skrev:Ja!BasTore skrev:Grattis! Det var väl ett ok pris? Roligt att mitt tips ledde till att någon här fick nypa den!
Tack som tusan, jag hade missat den här annars.
Men NU är det slutshoppat.
Öööhh, förmodligen inte.
Jag har nog sagt det ett par gånger per år nu. Men NU borde jag själv inse att jag har nog. Funderar på att nät-blockera Blocket, Vend och PB.
Min "räddning" är att jag alltid har nya elever som behöver basar och stärkare. Det tillgodoser oftast mitt Blocket-behov

OCH frun tycker t.o.m. att det är BRA och snällt

Börjar bli lite trött på Fenders deadspots.
- vallebas
- Medlem
Ok, nu är Ibra hemma och duschad 
Först trodde jag att jag gjort ett dunderbottennapp... själva skruvänden till trussrodden satt löst och ramlade av när jag plockade upp basen ur casen. Trodde ju att trussrodden var av
Men det var bara att pilla tillbaka och skruva fast
Jag har aldrig sett nåt sånt förut.
Den känns finemang efter lite justeringar.
Överraskande feta mickar med hög output minst sagt, känns nästan som aktiva.
Jag gjorde en snabb A/B-test med AV-62 och Ibra låter mer "hollow" och tydligare.
Perfekt balans och mycket lättspelad
Så nu ska jag bara hitta lite gigs

Först trodde jag att jag gjort ett dunderbottennapp... själva skruvänden till trussrodden satt löst och ramlade av när jag plockade upp basen ur casen. Trodde ju att trussrodden var av

Jag gjorde en snabb A/B-test med AV-62 och Ibra låter mer "hollow" och tydligare.

Börjar bli lite trött på Fenders deadspots.
- Seaweed
- Hedersmedlem
- Kontakt:
Precis så skulle jag beskriva min också! Grym bas, köper gärna din om du tröttnar. Vore coolt med två exakt likadana...vallebas skrev:Ok, nu är Ibra hemma och duschad
Först trodde jag att jag gjort ett dunderbottennapp... själva skruvänden till trussrodden satt löst och ramlade av när jag plockade upp basen ur casen. Trodde ju att trussrodden var avMen det var bara att pilla tillbaka och skruva fast
Bas > distpedaler > stor förstärkare
-
- Medlem++
Jag ställer mig tvåa i könSeaweed skrev:Precis så skulle jag beskriva min också! Grym bas, köper gärna din om du tröttnar. Vore coolt med två exakt likadana...vallebas skrev:Ok, nu är Ibra hemma och duschad
Först trodde jag att jag gjort ett dunderbottennapp... själva skruvänden till trussrodden satt löst och ramlade av när jag plockade upp basen ur casen. Trodde ju att trussrodden var avMen det var bara att pilla tillbaka och skruva fast

Men jag tror nog att du behåller en kanonbas som håvats in för kaffepengar

Dödsthrash från småland
http://www.facebook.com/DethroneSWE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dethroneswe.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.facebook.com/DethroneSWE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dethroneswe.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;