Inte min.
Det finns en orsak till varför man inte ser 67:or så ofta.Fläppen skrev:Det är inte ofta man ser 67:or. Undrar varför? Lite dyr tycker jag.
Ett typiskt mellanår produktionsmässigt. Äääh, det är så länge sen man var uppdaterad på Fenders årgångar så jag kommer inte i håg detaljerna riktigt. Jag skulle väl iofs. kunna gå igenom mina gamla Fenderböcker men, det finns säkert spaltkilometer att läsa på nätet. Kanske bekvämast så.Geddan skrev:Och orsaken är?
Det vore ju inte jättetråkigt för sånna som dig och mig; att ha en -67:aBBQV skrev:Jag tror att det har att göra med ägarbytet 1/1 -65. CBS fokuserade troligen på gitarrer eftersom de tjänade mest pengar på dem.
Vem är Benny Astor? Låter som ett artistnamn.ElvisP skrev:Benny Astor har alltid tagit !
Sångare i Apopocalyps.Dan the Man skrev:Vem är Benny Astor? Låter som ett artistnamn.ElvisP skrev:Benny Astor har alltid tagit !
Som sagt... http://www.blocket.se/gavleborg/Fender_ ... ?ca=10&w=3" onclick="window.open(this.href);return false;Jensa skrev:Ja, med tanke på hur marknaden ser ut idag kan man ju lätt fråga sig om 55k är rimligt för en strippad 67'a. Eller håller det på att vända? Har ju dykt upp flertalet "gamlingar" med höga prislappar på sistone. Denna är dessutom billigast...
"apropåkapsyl"RolleHarris skrev:Sångare i Apopocalyps.Dan the Man skrev:Vem är Benny Astor? Låter som ett artistnamn.ElvisP skrev:Benny Astor har alltid tagit !
Var inte Figge med där?RolleHarris skrev:Sångare i Apopocalyps.Dan the Man skrev:Vem är Benny Astor? Låter som ett artistnamn.ElvisP skrev:Benny Astor har alltid tagit !
Så sant, som det är skrivet...Pentastar skrev:Inte ens när priserna var på absolut topp hade det varit lätt att sälja en 67'a JB i originalskick för de pengarna som begärs för denna strippade.
Men, säljaren är fri att sätta pris och hans värdering behöver inte nödvändigtvis vara den samma som andras.
Han kommer nog att upptäcka det förr eller senare.
slaskbas skrev:fick 45 för en helt org 66a för ca6 år sedan
Hihi...dereborn skrev:"apropåkapsyl"RolleHarris skrev:Sångare i Apopocalyps.Dan the Man skrev:Vem är Benny Astor? Låter som ett artistnamn.ElvisP skrev:Benny Astor har alltid tagit !