Nöjestripp till pite? HA!aacee skrev:Jag har bara 25min bilfärd till Pite, så skulle någon vilja göra affär på den kan jag agera mellanhand.
En anledning till nöjestripp till till Piteå är aldrig fel!
Har inte heller fått nåt svar...jisac skrev:Han är inte vidare vass på att svara på mail...
Då säger vi Grattis!Lowlife skrev:Har gjort affär på denna. Kan ju vara därför han inte svarar på mail.
Säljaren verkar seriös i mailkontakt och har lämnat fullständiga personuppgifter.
Kan ju bli spännande på mer än ett sätt...![]()
Får se när den landar.
Håller tummarna för att du inte blir blåst då. Hade han nån förklaring på varför annonsen var identisk med Tradera-annonsen?Lowlife skrev:Har gjort affär på denna. Kan ju vara därför han inte svarar på mail.
Säljaren verkar seriös i mailkontakt och har lämnat fullständiga personuppgifter.
Kan ju bli spännande på mer än ett sätt...![]()
Får se när den landar.
De låter jävligt gött!Lowlife skrev:Han skickar med originalkvittot, och den är ju inom garanti så det känns ganska säkert.
Hann inte kolla avs Traderaannonsen innan det var klart, det gick ganska snabbt.
Kollade tradera efteråt (gör först-tänk sedan), säljaren hade bra cred.
Det KAN ju vara ett annat ex, eller ett case av "jaha, inte riktigt min grej", alternativt har han kollat vad 4 st KT88 kostar den dag det är bytesdags, talat om det för frugan och fått alternativet "byt stärkare eller familj"
Är dock medveten om att det är lite gambling, men det kan låta jävligt gött också.
Man lever på hoppet.