Är denna något att satsa på tror ni? Jag diggar färgen!

Eller hur! Det är något med färgen som har bitit tag i mig. Jag funderar på att sticka dit och testa basen.HirYoshima skrev:Jäkligt läcker!
Det ser ju inte ut att kunna vara kameravinkeln. Den ser ju väldigt sned ut, precis som om den fått ett hårt slag mot stämskruvarna. Det går väl att banka tillbaka igen men det måste ju vara ett ganska stort spel mellan hals och kropp för att kunna medge sådana rörelser.Zyrran skrev:Kanske är en synvilla men titta på strängarna i förhållande till halsen, avståndet till E-strängen ser väldigt stort ut och till G-strängen minimalt. Kan ju va den lite sneda fotovinkeln som gör det.
+1 Såg den när den kom upp och GASade mer än plånboken tål. *får inte köpa. bara sälja, får inte köpa. bara sälja...*kmo skrev:Jag tycker färgen är skitsnygg!
Om den inte vickar när halsen nu sitter så snett så skulle jag tacka nej iom att fickan då skulle vara fräst sned (vilket jag iofs inte tror är fallet). Kolla också efter mikrofoni i pickupen, inte ovanligt med slarvigt lindade mikar med rundgång och självoscillering som följd under denna tid.Viktor skrev:Jag skall prova basen i morgon. Förhoppningsvis är den braJag skall kika om halsen har tendens att vicka i sin ficka och känna om basen har bra ton och känsla men är det något mer man skall kika på när det gäller fenderbasar av denna årgång?