Ashbory bass

Tips på annonser som ligger utanför forumet. Blocket, Vend och musikaffärer etc.
Användarvisningsbild
mrbaloo
Medlem++
Inlägg: 5319
Blev medlem: sön 30 sep 2007, 21:54
Ort: Ö-vik
Kontakt:

Ashbory bass

Inlägg av mrbaloo »

Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Ashbory bas https://www.blocket.se/vi/83989372.htm

För 1500 kr tycker jag att det verkar bra pris.

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk

Användarvisningsbild
AlbinH
VIP medlem
Inlägg: 4017
Blev medlem: fre 08 apr 2011, 21:49
Ort: San Franseslöv, Scanefornien

Re: Ashbory bass

Inlägg av AlbinH »

mrbaloo skrev: fre 01 mar 2019, 15:39 Jag vill tipsa om en annons på Blocket: Ashbory bas https://www.blocket.se/vi/83989372.htm

För 1500 kr tycker jag att det verkar bra pris.

Skickat från min SM-G960F via Tapatalk
Bra pris? Tydligen, för annonsen är redan borta.. :(
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Användarvisningsbild
mrbaloo
Medlem++
Inlägg: 5319
Blev medlem: sön 30 sep 2007, 21:54
Ort: Ö-vik
Kontakt:

Re: Ashbory bass

Inlägg av mrbaloo »

Jag har för mig att dessa brukar vara betydligt dyrare de få gånger de kommer ut på begagnadmarknaden.
Användarvisningsbild
bassace
Medlem+
Inlägg: 1696
Blev medlem: mån 04 feb 2008, 20:30
Ort: Malmö
Kontakt:

Re: Ashbory bass

Inlägg av bassace »

Sålde min för 2000 i vintras, tyckte det ett OK pris.
Användarvisningsbild
AlbinH
VIP medlem
Inlägg: 4017
Blev medlem: fre 08 apr 2011, 21:49
Ort: San Franseslöv, Scanefornien

Re: Ashbory bass

Inlägg av AlbinH »

bassace skrev: fre 01 mar 2019, 21:38 Sålde min för 2000 i vintras, tyckte det ett OK pris.
Det skulle jag vara beredd att betala. Jag vet inte hur pass "seriöst" den funkar i en bandsituation. Jag har ju aldrig hållit i en. Men Kala Ubass är hysteriskt rilig - men dyr! Gummibandssträngar is da Shit! :D
Stolt sponsor av Fender, BaCH, Ibanez, Sigma, Fenix, Squier, Hohner, Yamaha, Vox, Casio, Korg, Peavey, Roland, Epiphone, Ovation och Orange. Samt okritisk traktör av ukulele, näsflöjt, kazoo och mungiga; tillika ägare av en albansk Çifteli.
Skriv svar