Var köper man D'Addario Chromes billigast
-
- Medlem+
Var köper man D'Addario Chromes billigast
Jag misstänker att dom kan passa på Danelectron enligt vad jag läst på Talkbass. Long scale verkar man ju kunna hitta lite varstans men var hittar man Chromes i short scale billigast.
-
- Medlem+
Vete sjutton var närmaste Börsen finns, ingen i Norrbotten vad jag vet. Hittade inga scort scale på Börsens hemsida heller. Finns det nåt bra ställe att beställa Chromes i scort scale på nätet, long scale är ju inga problem men jag skall ju ha scort scale.Geddy_Lee skrev:Jag fick pruta 85 spänn på ett paket D`Darrio på Börsen förra veckan,
så jag skulle nog säga....Börsen!
- Danne
- VIP medlem
-
- Medlem+
Nån som handlat därifrån? Verkade ju lite dyr frakt med 35 dollar.Danne skrev:http://www.juststrings.com/dad-ecb81s.html
-
- Medlem++
Re: Var köper man D'Addario Chromes billigast
Jag skulle tipsa på Thomannbusse skrev:Jag misstänker att dom kan passa på Danelectron enligt vad jag läst på Talkbass. Long scale verkar man ju kunna hitta lite varstans men var hittar man Chromes i short scale billigast.
-
- Medlem+
Re: Var köper man D'Addario Chromes billigast
Jag har inte hittat några short scale där, har jag missat dom?RolleHarris skrev:Jag skulle tipsa på Thomannbusse skrev:Jag misstänker att dom kan passa på Danelectron enligt vad jag läst på Talkbass. Long scale verkar man ju kunna hitta lite varstans men var hittar man Chromes i short scale billigast.