damn de e asså ingen som vet... men GHS Boomers har alltså rött.
jag hade röda för länge sen "in a galaxy far far away" å jag diggade dom stenhårt, dom såg så balla ut....damn!!
Fender P-Bas (MIM standard) Fender Jazzbas special (MIJ) Fender Jazzbas classic 60's Surf Green
Kneget skrev:damn de e asså ingen som vet... men GHS Boomers har alltså rött.
jag hade röda för länge sen "in a galaxy far far away" å jag diggade dom stenhårt, dom såg så balla ut....damn!!
Jag tycker du ska satsa på Blue Steel istället, mycket snyggare med vitt garn på Specialen!
Kneget skrev:damn de e asså ingen som vet... men GHS Boomers har alltså rött.
Jag tycker du ska satsa på Blue Steel istället, mycket snyggare med vitt garn på Specialen!
Vitt hade vart riktigt skysst oxå..det tål och tänka på
Fender P-Bas (MIM standard) Fender Jazzbas special (MIJ) Fender Jazzbas classic 60's Surf Green
Rotosound har också rött garn. Och Warwick med tror jag. Fast Warwick-strängarna tycker jag inte om. Dom känns ett halvår gamla redan när dom kommer ut ur paketet =)
Jag har några par set som följer med basarna man köper från ishibashi, jäklarns räffliga strängar. Om typ Sour Cream & Onion-chips är vanliga roundwounds, Original Lättsaltade är flats så är dom typ Dill och Gräslök.
knedy skrev:Jag har några par set som följer med basarna man köper från ishibashi, jäklarns räffliga strängar. Om typ Sour Cream & Onion-chips är vanliga roundwounds, Original Lättsaltade är flats så är dom typ Dill och Gräslök.