de salvo?

Undrar du något om olika strängtyper, märken osv? Skriv här!
Användarvisningsbild
rabulisten
Medlem
Inlägg: 117
Blev medlem: lör 09 aug 2008, 18:49

de salvo?

Inlägg av rabulisten »

har ett set med de salvo strängar . Heter rox 740 är roundwound ,stainless och regular gauge. Står inget tillverkningsland eller dylikt. Undrar om de är nåt att ha? Vill egentligen ha ett set med flats alternativt väldigt bra och lång livade rounds om nån nu skulle vilja ha dom. Tar tacksamt emot tips om bra roundwounds.
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Re: de salvo?

Inlägg av Klopper »

rabulisten skrev:har ett set med de salvo strängar . Heter rox 740 är roundwound ,stainless och regular gauge. Står inget tillverkningsland eller dylikt. Undrar om de är nåt att ha? Vill egentligen ha ett set med flats alternativt väldigt bra och lång livade rounds om nån nu skulle vilja ha dom. Tar tacksamt emot tips om bra roundwounds.
Kolla under recentioner!
Unicornstrings och Windmill/Galli.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Användarvisningsbild
rabulisten
Medlem
Inlägg: 117
Blev medlem: lör 09 aug 2008, 18:49

Inlägg av rabulisten »

förlåt om jag är trög menhar de salvo samma tilverkare som de du nämde? eller menar du att de märken du hänvisar till är bra rounds?
Användarvisningsbild
Klopper
Hedersmedlem
Inlägg: 18375
Blev medlem: sön 12 aug 2007, 00:33
Ort: Herd Island

Inlägg av Klopper »

rabulisten skrev:förlåt om jag är trög menhar de salvo samma tilverkare som de du nämde? eller menar du att de märken du hänvisar till är bra rounds?
Det sistnämda.
Sorry om jag var otydlig.
"Hade han varit dubbelt så intelligent hade han varit halvidiot." Okänd tänkare.
"Jag kommer nog inte att använda allt plank, men de bräderna som håller ihop planket ska nog vara med." Tack Chriller! :-)
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+..
Skriv svar