Jag har tyckt att min modulus inte spelar så bra... Glömde att jag skruvat av halsen förut och satt tillbaka den utan att skruva åt skruvarna ordentligt. sen hade jag justerat dragstången fel, den var tydligen dubbelverkande. Nu spelar den som en dröm efter att killarna på Gitarrtorget hjälpte mig.
Om man bodde i samma stad som honom (Norra USA? Kanada?) så skulle man ju direkt skicka sina grejer till honom för reperation bara för att se vad han har att säga om instrumenten... haha
Utte skrev:Om man bodde i samma stad som honom (Norra USA? Kanada?) så skulle man ju direkt skicka sina grejer till honom för reperation bara för att se vad han har att säga om instrumenten... haha
Kanada. I ett av hans klipp är han så stolt över sin ölryggsäck som rymmer 24 öl. Den är då i kanadas flaggfärger iaf. Har har nog sagt nånstans att han bor i Kanada oxå
Toronto (Kanada) huserar han i! Som sagt, bästa youtube-kanalen. Skrattar gott varje gång jag kollar hans klipp Förjävla duktig instrumentmakare med för den delen...