Justera Rick GH-12

Prata om justeringar, reparationer och basbyggen
Användarvisningsbild
Heyman
VIP medlem
Kontakt:

Justera Rick GH-12

Inlägg av Heyman »

Vem var det som behövde hjälp med halsjusteringen på sin Rick i Stockholm? Trädfärgade, USA-inköpta, 4003....Det var flera som frågade och undrade kring halsjusteringarna och jag är totalt förvirrad av alla Nicks, riktiga namn och kanske dryckesgillet.

Jag ber hemskans om ursäkt och det är absolut inte nonchalans utan bara förvirring.

Jag är dessutom lite osäker på om jag tänkte tvärtom, jag gjorde iaf det när jag snackade om en rick...

Jag hjälper gära till hur som helst.
Om helvetet var en dålig plats skulle det vara kallt där!

Spelar just nu på: Rickenbacker 4001 -76, Travis Bean TB2000, Greco Mirage, Matamp Infernal GT200, Mesa Boogie Road Ready 2x15 +2x10.
Användarvisningsbild
jimbeam
Medlem+

Inlägg av jimbeam »

Det var väl popcop??
Användarvisningsbild
saft
Medlem++
Kontakt:

Inlägg av saft »

Det var inte jag, men jag skulle i alla fall behöva hjälp, för jag blir inte kl0ck på de. Antingen skramlar de k0piöst å döda t0ner, eller så får jag trasig handled för stränghöjden e gr0tesk.

Har pillrat lite idag, får se 0m jag blir nöjd, annars k0ntaktar jag dej i framtiden när jag har vägarna förbi! 0m de 0k alltså?:P
------------------------------------------ROCK----------------------------------------------------
https://orcd.co/urtidsdjur
Användarvisningsbild
Heyman
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Heyman »

saft skrev:Det var inte jag, men jag skulle i alla fall behöva hjälp, för jag blir inte kl0ck på de. Antingen skramlar de k0piöst å döda t0ner, eller så får jag trasig handled för stränghöjden e gr0tesk.

Har pillrat lite idag, får se 0m jag blir nöjd, annars k0ntaktar jag dej i framtiden när jag har vägarna förbi! 0m de 0k alltså?:P
gör så.

Spelar just nu på: Rickenbacker 4001 -76, Travis Bean TB2000, Greco Mirage, Matamp Infernal GT200, Mesa Boogie Road Ready 2x15 +2x10.
Användarvisningsbild
Heyman
VIP medlem
Kontakt:

Inlägg av Heyman »

jimbeam skrev:Det var väl popcop??
Stämmer nog :), Tack

Skriv svar