Bäst att lämna in för justering i Malmö?

Prata om justeringar, reparationer och basbyggen
Användarvisningsbild
Kim76
Nykomling

Bäst att lämna in för justering i Malmö?

Inlägg av Kim76 »

Någon som har en åsikt om vart man får bäst justering av bas och annat i Malmö?

Har lämnat in på musikbörsen tidigare men det blev likadant som när jag själv försökte mig på justering, dessutom så glömde de ta betalt i all förvirring (köpte andra grejer också) så verkligen en ren plus/minus=noll haha
Fender Jazz Marcus Miller
Squier JV Precission -82
Fender Jazz std fretless
Hartke LH 500 x 4.5 B XL
Användarvisningsbild
Lestrange
Medlem+

Re: Bäst att lämna in för justering i Malmö?

Inlägg av Lestrange »

Om du tar tåget till Hässleholm finns jag här för dig och alla andra PB:are! Justering, intonering, rengöring, bandslip, lödning, allmänt trix å fix, nästan gratis! :tummenupp:
Roland skrev; "Han är hård att förhandla med vår käre Lestrange, men han är en illa dold gentleman med ett gott hjärta..."
Lestrange Guitars
Gaijin Guitars
Guitar Show South
Twang South
Användarvisningsbild
xfredrikx
Medlem+

Inlägg av xfredrikx »

Denna butik: https://www.facebook.com/pages/Gitarraf ... 0804808146" onclick="window.open(this.href);return false;
Användarvisningsbild
Kim76
Nykomling

Inlägg av Kim76 »

xfredrikx skrev:Denna butik: https://www.facebook.com/pages/Gitarraf ... 0804808146" onclick="window.open(this.href);return false;
Tack för tipset, inte långt från mig heller!
Tack lestrange, får bli till nästa gång, behöver bara lite finjustering av en nyinköpt Fender VI japan.
Fender Jazz Marcus Miller
Squier JV Precission -82
Fender Jazz std fretless
Hartke LH 500 x 4.5 B XL
Användarvisningsbild
peter_s
Medlem++

Inlägg av peter_s »

Kim76 skrev:
xfredrikx skrev:Denna butik: https://www.facebook.com/pages/Gitarraf ... 0804808146" onclick="window.open(this.href);return false;
Tack för tipset, inte långt från mig heller!
Tack lestrange, får bli till nästa gång, behöver bara lite finjustering av en nyinköpt Fender VI japan.
Gitarraffären är utan tvekan bra och trevlig. Jag har lämnat in en bas där, och blev nöjd med resultatet. Men, ett tag därefter hade jag med mig den aktuella basen till Unicorn. Där filades det lite på den, och jag blev än mer nöjd. Så min rekommendation är alltså att du tar en sväng till Ystad för att få din bas justerad.

Tilläggas kan förresten att min Bass VI just nu är i Unicorns verkstad för justering. Ska bli spännande att se hur den blir. Jag har haft den inlämnad hos en lokal gitarrmakare tidigare, och blev inte helt nöjd med hur den kändes när jag fick tillbaka den.
Skriv svar