om man struntar i den pricken längst upp kan man faktiskt skrivaViktorl skrev:Den fast med hajfenor eller helt utan inlägg!macahan skrev:
M A C A H A N på inlaysen, vilket vore ballt

Ja inte tänker jag på hårdrock/metal bara för att det är ett svart plektrumskydd, bara snyggaste alternativet oavsett musikstil!macahan skrev:Förresten.. Det är ingen hårdrocks- eller metalbas jag tänkt bygga utan ett "vackert" instrument.. Så det blir nog inget svart plektrumskydd etc. Det är nästan så jag funderar på några mickar med vita kåpor.. Allt måste funderas över..
@kendy; jag vete tusan om inte bindingen bakom klacken hamnar lite olämpligt om man gör bindings på det där sättet på baksidan. Jag måste kolla vart på baksidan jag skiter på basarna. Jag vill ju inte slita loss bindingen..
Tog mig både en och tolv genomläsningar, du menar sliter va?macahan skrev:@kendy; jag vete tusan om inte bindingen bakom klacken hamnar lite olämpligt om man gör bindings på det där sättet på baksidan. Jag måste kolla vart på baksidan jag skiter på basarna. Jag vill ju inte slita loss bindingen..
Ja!!macahan skrev:Funderar på chequered binding.. Det måste jag ju ha!
I know you like it black on black..Liten skrev:Black on black, låt pskyddet gå ut längst hornen som på en p51.
Sharkfins och binding. Mmmmm