till min förvåning kunde jag väldigt snabbt få en hyfsat jämn och glansig yta. så frågan är ska man våga köra det på hela halsen?
det är upp till bedömargruppen att avgöra.kanifflesmannen skrev:Och du är normalfrisk???
har börjat med det nu, riktigt bra resultat! dock lite smetigt på vissa ställen men den glansen hittar du ingen annanstans.hosse skrev:borde inte vara några problem. Autosol har en viss slipande effekt, men det polerar mest upp ytan. polerar du stenhårt med trissa i några dagar så har du antagligen ingen lack kvar dock. fast en normalfrisk människa gör inte så.
jag pisksnärtar för övrigt upp lacken högblank medelst mitt kön. funkar ypperligt.
du gör fel. du ska inte snärta pre-herrtidning utan post-herrtidning med ett par veckor utan underlivstvätt. då får du en riktigt funky juice .Zon Sonus Special skrev:har börjat med det nu, riktigt bra resultat! dock lite smetigt på vissa ställen men den glansen hittar du ingen annanstans.hosse skrev:borde inte vara några problem. Autosol har en viss slipande effekt, men det polerar mest upp ytan. polerar du stenhårt med trissa i några dagar så har du antagligen ingen lack kvar dock. fast en normalfrisk människa gör inte så.
jag pisksnärtar för övrigt upp lacken högblank medelst mitt kön. funkar ypperligt.daska lite här och var medelst en herrtidning i handen så jäklar.
lite flens och försats? den mixen är dödlig ju.hosse skrev:du gör fel. du ska inte snärta pre-herrtidning utan post-herrtidning med ett par veckor utan underlivstvätt. då får du en riktigt funky juice .Zon Sonus Special skrev:har börjat med det nu, riktigt bra resultat! dock lite smetigt på vissa ställen men den glansen hittar du ingen annanstans.hosse skrev:borde inte vara några problem. Autosol har en viss slipande effekt, men det polerar mest upp ytan. polerar du stenhårt med trissa i några dagar så har du antagligen ingen lack kvar dock. fast en normalfrisk människa gör inte så.
jag pisksnärtar för övrigt upp lacken högblank medelst mitt kön. funkar ypperligt.daska lite här och var medelst en herrtidning i handen så jäklar.
applikation medelst extrem precision är ett måste. krävs mycket erfarenhet och övning. det är en jobbig väg att gå, men med en vilja av järn och en balle av stål kan du nå dit jag är nu.Zon Sonus Special skrev:lite flens och försats? den mixen är dödlig ju.hosse skrev:du gör fel. du ska inte snärta pre-herrtidning utan post-herrtidning med ett par veckor utan underlivstvätt. då får du en riktigt funky juice .Zon Sonus Special skrev:har börjat med det nu, riktigt bra resultat! dock lite smetigt på vissa ställen men den glansen hittar du ingen annanstans.hosse skrev:borde inte vara några problem. Autosol har en viss slipande effekt, men det polerar mest upp ytan. polerar du stenhårt med trissa i några dagar så har du antagligen ingen lack kvar dock. fast en normalfrisk människa gör inte så.
så du sitter alltså på lång tids erfarenhet inom framställning av detta hopkok? plus att du bokstavligen sitter på en balle av stål?hosse skrev:applikation medelst extrem precision är ett måste. krävs mycket erfarenhet och övning. det är en jobbig väg att gå, men med en vilja av järn och en balle av stål kan du nå dit jag är nu.Zon Sonus Special skrev:lite flens och försats? den mixen är dödlig ju.hosse skrev:du gör fel. du ska inte snärta pre-herrtidning utan post-herrtidning med ett par veckor utan underlivstvätt. då får du en riktigt funky juice .Zon Sonus Special skrev:har börjat med det nu, riktigt bra resultat! dock lite smetigt på vissa ställen men den glansen hittar du ingen annanstans.hosse skrev:borde inte vara några problem. Autosol har en viss slipande effekt, men det polerar mest upp ytan. polerar du stenhårt med trissa i några dagar så har du antagligen ingen lack kvar dock. fast en normalfrisk människa gör inte så.
så skulle man kunna säga. berättar jag mer om mina hemligheter nu så måste jag tyvärr döda dig.Zon Sonus Special skrev:så du sitter alltså på lång tids erfarenhet inom framställning av detta hopkok? plus att du bokstavligen sitter på en balle av stål?hosse skrev:applikation medelst extrem precision är ett måste. krävs mycket erfarenhet och övning. det är en jobbig väg att gå, men med en vilja av järn och en balle av stål kan du nå dit jag är nu.Zon Sonus Special skrev:lite flens och försats? den mixen är dödlig ju.hosse skrev:du gör fel. du ska inte snärta pre-herrtidning utan post-herrtidning med ett par veckor utan underlivstvätt. då får du en riktigt funky juice .Zon Sonus Special skrev:har börjat med det nu, riktigt bra resultat! dock lite smetigt på vissa ställen men den glansen hittar du ingen annanstans.hosse skrev:borde inte vara några problem. Autosol har en viss slipande effekt, men det polerar mest upp ytan. polerar du stenhårt med trissa i några dagar så har du antagligen ingen lack kvar dock. fast en normalfrisk människa gör inte så.
jag tror jag klarar mig med den info jag har i nuläget...hosse skrev:så skulle man kunna säga. berättar jag mer om mina hemligheter nu så måste jag tyvärr döda dig.Zon Sonus Special skrev:så du sitter alltså på lång tids erfarenhet inom framställning av detta hopkok? plus att du bokstavligen sitter på en balle av stål?hosse skrev:applikation medelst extrem precision är ett måste. krävs mycket erfarenhet och övning. det är en jobbig väg att gå, men med en vilja av järn och en balle av stål kan du nå dit jag är nu.Zon Sonus Special skrev:lite flens och försats? den mixen är dödlig ju.hosse skrev:du gör fel. du ska inte snärta pre-herrtidning utan post-herrtidning med ett par veckor utan underlivstvätt. då får du en riktigt funky juice .Zon Sonus Special skrev:har börjat med det nu, riktigt bra resultat! dock lite smetigt på vissa ställen men den glansen hittar du ingen annanstans.hosse skrev:borde inte vara några problem. Autosol har en viss slipande effekt, men det polerar mest upp ytan. polerar du stenhårt med trissa i några dagar så har du antagligen ingen lack kvar dock. fast en normalfrisk människa gör inte så.
Sämre idéer har sett dagens ljus.Kultivator skrev:Värsta affärsidén ju. Hosse's specialolja. Säljes i små och väldigt exklusiva (och väldigt dyra) flaskor.
Trouser snake oil???Kultivator skrev:Värsta affärsidén ju. Hosse's specialolja. Säljes i små och väldigt exklusiva (och väldigt dyra) flaskor.
Tyvärr måste den desinfeceras och rensas från virus innan den får säljas.broder blues skrev:Trouser snake oil???Kultivator skrev:Värsta affärsidén ju. Hosse's specialolja. Säljes i små och väldigt exklusiva (och väldigt dyra) flaskor.
Eller möjligen ett Könvapen!Aesthetica skrev:Tyvärr måste den desinfeceras och rensas från virus innan den får säljas.broder blues skrev:Trouser snake oil???Kultivator skrev:Värsta affärsidén ju. Hosse's specialolja. Säljes i små och väldigt exklusiva (och väldigt dyra) flaskor.
Det är annars ett biologiskt vapen.
hörru!! denna funkiga juicen är renare än det renaste alpvattnet. smaka så får du se! skickar en flaska imorrn.Aesthetica skrev:Tyvärr måste den desinfeceras och rensas från virus innan den får säljas.broder blues skrev:Trouser snake oil???Kultivator skrev:Värsta affärsidén ju. Hosse's specialolja. Säljes i små och väldigt exklusiva (och väldigt dyra) flaskor.
Nookular bomb som dom säger i amerikat.groovyjr skrev:Eller möjligen ett Könvapen!Aesthetica skrev:Tyvärr måste den desinfeceras och rensas från virus innan den får säljas.broder blues skrev:Trouser snake oil???Kultivator skrev:Värsta affärsidén ju. Hosse's specialolja. Säljes i små och väldigt exklusiva (och väldigt dyra) flaskor.
nej då. jag har mutat dom så fint så.Roland skrev:...och bedömargruppen säger: NEJ!
Det är för att dom har fullt upp vid spisenjohn.b skrev:![]()
ja, varför är det inte såg mycket kvinnor på det här forumet?