Jag har fått en jobbig

Jag har utgått från pdf-filen jag tidigare länkat till i detta forum och justerat alla mått enl. principen, Fender är jänkare och tänker i tum, alla mått bör därför vara i upplösningen 1/64" ) 0,397mm)
Nu har jag börjat med att rita upp kroppen i AutoCad och tänkte rita in pickuperna, lätt match, bara att leta upp dimensionerna på nätet och rita, tji fick jag !
Verkar inte direkt vara någon standard på detta, hittar div. mått
Jag tror mig listat ut lite iaf, från början var alla lika stora (hals och stall pickup), på senare tid kom någon på att strängarna inte har samma avstånd vid hals och stall ? Eller var det tvärt om, fan va jobbigt när man saknar kunskap

Så nu finns det en version som passar gamla och två versioner som passar moderna ? Å så finns det några som skapar nåt mellanting som varken eller .....
Fann en bra bild på Dimarzio pickuper och utgick från den (kan det vara ett smart drag?)

Här är en bild på pickuperna placerade i förhållande till halsfickans bakre punkt.
Kan någon vänlig själ verifiera om måtten verkar stämma ( mått i -> mm & [tum] )