Detta ämne har säkert avhandlats minst en gång innan, men jag försöker ändå.
Jag bor i ett ganska dragigt rum, och det börjar märkas nu när det blir kallt utomhus.
Mintgrön som jag är så har jag inte på elementet om jag inte är i rummet, så temperatur kan skifta mycket och ofta om dagarna.
Hur påverkar detta en bashals? Jag har inte märkt någon skillnad än, men kan det sabba något, förutom att man måste stämma om?
Halsar och temperatur.
- Dramo
- VIP medlem
- Tjoffe
- Medlem+
Re: Halsar och temperatur.
Dramo skrev:Detta ämne har säkert avhandlats minst en gång innan, men jag försöker ändå.
Jag bor i ett ganska dragigt rum, och det börjar märkas nu när det blir kallt utomhus.
Mintgrön som jag är så har jag inte på elementet om jag inte är i rummet, så temperatur kan skifta mycket och ofta om dagarna.
Hur påverkar detta en bashals? Jag har inte märkt någon skillnad än, men kan det sabba något, förutom att man måste stämma om?
Jag fattar inte?? Slår du av värmen om du går på muggen?
- Dramo
- VIP medlem
Re: Halsar och temperatur.
Haha, nä. Men jag är ju inte i samma rum som mina basar dygnet runt. Även om jag skulle vilja vara det.Tjoffe skrev:Dramo skrev:Detta ämne har säkert avhandlats minst en gång innan, men jag försöker ändå.
Jag fattar inte?? Slår du av värmen om du går på muggen?

- Peavey Dude
- Medlem++
-
- Medlem++
Skaffa grafithalsar så spricker skiten iställetZon Sonus Special skrev:Skaffa grafithalsar så är det problemet ur vägen

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
-
- Medlem++
Det med.Dramo skrev:Du menar att budgeten spricker?YZZ skrev:Skaffa grafithalsar så spricker skiten iställetZon Sonus Special skrev:Skaffa grafithalsar så är det problemet ur vägen
Men grafit kan också spricka om det utsätts för mycket temperaturskillnader. Visserligen efter en viss tid men ändå

Rickenbacker 4003 - 80, Wal Mach I - 82, "Dtuner" Custom Jazz Bass (föredetta Cimar), Burny Eagle, + en massa annat skit.
YZZ
YZZ
- Peavey Dude
- Medlem++