Posta bilder på era byggen
- Boogero
- Medlem
Posta bilder på era byggen
Tråden kanske redan finns men isf inte nyligen uppdaterad.
Det är riktigt kul att se vad ni PBare skapar.
Det är riktigt kul att se vad ni PBare skapar.
Fender Squier SQ
Eaglebacker
Orange Crush Pix 100
Eaglebacker
Orange Crush Pix 100
- Tarzan08
- Medlem++
- Ort: Stockholms södra utkanter...det bjuds på kaffe om någon har vägarna förbi
- Boogero
- Medlem
Det är riktigt kul, men det skulle vara kul att samla bilder och kortare beskrivningar.Tarzan08 skrev:Det ligger och puttrar massor av projekt här och där runt om i landet. De flesta har egna byggtrådar. Det är roligt att läsa om andras små förehavanden...
Fender Squier SQ
Eaglebacker
Orange Crush Pix 100
Eaglebacker
Orange Crush Pix 100
- lingman basses
- VIP medlem
- Viktorl
- Medlem+
- Boogero
- Medlem
- Tössberg
- Medlem++

Före detta texasbas. Numera Teslamickar (Årnes förtjänst), och en enbits lönnhals som egentligen inte passar, men det struntar jag i. Det är inte meningen att den ska vara snygg - det är meningen att den ska vara punk!

Flats och pizzaspade. Plektrum, tumme och fingrar. Pedaler är för excentriker och slapbas för musikhögskolestudenter.
- Poester
- VIP medlem
Här är mitt nuvarande projekt!
Har inte fått för mig att lägga upp en egen tråd ännu, då jag inte döpt projektet, så kom gärna med förslag!
Kropp i Mahogny, 3 lagers v/s/v p-skydd, en st Model ONE dimarzio, rickrattar och noname hals. fenderstämmisar, stall av fendertyp m stringthru, CTS-potar
Håller fortfarande på att funderar lite på exakt färg, för det hade varit snyggt med den gamla hederliga Gibson-cherry-red på mahognyn mot det vita p-skyddet, men är det någon som har vettiga förslag så delge gärna dom!
O just det ja, lite bilder med!

Har inte fått för mig att lägga upp en egen tråd ännu, då jag inte döpt projektet, så kom gärna med förslag!
Kropp i Mahogny, 3 lagers v/s/v p-skydd, en st Model ONE dimarzio, rickrattar och noname hals. fenderstämmisar, stall av fendertyp m stringthru, CTS-potar
Håller fortfarande på att funderar lite på exakt färg, för det hade varit snyggt med den gamla hederliga Gibson-cherry-red på mahognyn mot det vita p-skyddet, men är det någon som har vettiga förslag så delge gärna dom!
O just det ja, lite bilder med!

Ett Glatt humör -> en bas -> lite pedaler -> en stärkare = Glädje!
spelaríenjävlamassaolikabandsomspelarolikasortersmusik
spelaríenjävlamassaolikabandsomspelarolikasortersmusik
- BBQV
- Forumvärd