Ja, när Makten började här på forumet va de väldigt livat. Det va FAKTISKT inte mycke man kunde skriva eller ens läsa förrän man fick en kommentar.
Ja tror året 2007 blir ett år att minnas för Makten.
ÅRET då han mognade och blev lika vänlig och trevlig som alla vi andra basister.
Och visst är de så, han har umgåst med dom andra i bandet för länge, trummis, gitarrist(er) och sånt. Då får man oftast skrika till för att dom ska lyssna!
Men nu när han fått riktiga vänner här så mår han bra igen..
STOR ELOGE TILL MAKTEN!!!
hö hö hö, ha den äran..
Tråden om Makten!!
-
- VIP medlem
Tråden om Makten!!
http://www.basstore.se" onclick="window.open(this.href);return false;
- TDHP
- Forumvärd
Keep up the good work!
Jag blir alltid imponerad av nån som kan reta gallfeber på folk bara genom att på ett rakt och enkelt sätt skriva vad han tycker!
(Jodå, mig också ibland!
)
Jag blir alltid imponerad av nån som kan reta gallfeber på folk bara genom att på ett rakt och enkelt sätt skriva vad han tycker!
(Jodå, mig också ibland!

Fender P75, Fender P69, MXR M80, Mesa M9 Carbine, Mesa Diesel 4X10-1X15-2X10.
Resten är bara för att det är kul!
TDHP
Resten är bara för att det är kul!

TDHP
- Danne
- VIP medlem
- blackparkas
- Medlem++++
Ja, satt faktiskt och tänkte på det där i bilen påväg från Gävle nyss.
Det är kul att vi alla anpassar oss till vart vi hamnar, även om det säkerligen kommer bli nya diskussioner under 2008 så tycker jag ändå att många av oss har ändrat sättet att bemöta andra.
Trevligt!
Det är kul att vi alla anpassar oss till vart vi hamnar, även om det säkerligen kommer bli nya diskussioner under 2008 så tycker jag ändå att många av oss har ändrat sättet att bemöta andra.
Trevligt!
Fender P65/Ric 4001 -79/Gibson T-Bird -76/MM SR -80/MM SR5 Stealth/Fender Aerodyne/Warwick MM5/Warwick Streamer LX5/Warwick LX4/Warwick ProM4/Tüskbasen
Sunn 300T/Mesa M9/Mesa D800+/Sound City 120/
Mesa 412/Mesa 215/Sunn 215
- Makten
- Medlem++
Oj, en egen tråd!
Jag vill inte påstå att jag ändrat mig nåt särskilt egentligen. Jag har mest undersökt hur mycket ni tål.
Jag är därför lite försiktigare nu, men jag är också ganska säker på att många av er andra förstått att jag inte menade så illa som det kanske såg ut i början, eller hur? Ömsesidig anpassning alltså. 

Skriv som klåpare om du vill uppfattas som en klåpare.