Säljargument
- 200071
- Hedersmedlem
Säljargument
Jag brukar inte hänga upp mig på annonser men eftersom jag nyss kommit över en likadan bas (visserligen annat träslag) så blev jag nyfiken. Basen är kanonfin och det går att variera ljudet mycket. Men att säga att den kan låta som många andra basar, att den "kan lätt hantera vilka musikstilar som helst" och att den har samma sound som VW, BC och MM! Hur lika sound har dessa tre? Hu!
http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.a ... id=4945830
http://www.vendolin.se/Annonce_Detail.a ... id=4945830
-
- VIP medlem
Re: Säljargument
Tycker han har kryddat lite med säljsnack. Känner en herre som troligen äger en majoritet av de Ladobasar som finns i Sverige (tror han har 4, ska finnas knappt ett tiotal i Sverige enligt honom) och den som är till salu är inte speciell på något annat sätt än att den är. Mindre utsnidad och ser lite enklare ut än några jag sett. De andra har ett mer spektulärt övre horn som påminner lite om Carl Thomsons galna byggen. Alla som jag sett ser olika ut efter som de är handbyggda. Så man kan troligen säga att alla är Custombyggen........
- macahan
- Medlem+++
- FreCKo
- Medlem++
- groovyjr
- VIP medlem
Hmm,
denna är inte dålig heller!
Fender Jazzbas som såldes på eBay för nått år sedan - lite bra marknadsföring har ju aldrig skadat eller!?

Antar att slutpriset blev aningen bättre än om det bara varit bild på själva objektet.
- Don´t ask! vet inte varför den bilden ligger kvar i datorn
Fender Jazzbas som såldes på eBay för nått år sedan - lite bra marknadsföring har ju aldrig skadat eller!?

Antar att slutpriset blev aningen bättre än om det bara varit bild på själva objektet.

If it ain't got groove it ain't got soul...
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
Gear: bas | od | dist | fuzz | rörhäck
- Sunken
- Medlem++
- Kontakt:
- anli
- VIP medlem
Klockren annons! Självklart borde den ha gått för 50% mer!groovyjr skrev:Hmm,
Fender Jazzbas som såldes på eBay för nått år sedan - lite bra marknadsföring har ju aldrig skadat eller!?![]()
Annars tvivlar jag på reklamens makt...