Afterski
- jonildo
- Medlem+
Afterski
Vi har fått en fråga om att spela på Afterski i den svenska fjällvärlden. Upplägget är att man spelar ons-lör. Vad är rimligt att begära i ersättning för ett sådant uppdrag? Betalning kommer att ske mot faktura. Jag har inga detaljer angående boende, mat och reseersättning.
Fender Jazz 1972 | Sadowsky Metro UV70 | Yamaha BB3000 | Lakland Skyline 44-60 | Aguilar DB750 | EBS Reidmar | TKS 212 | TKS 112
- GandhiMK2
- Medlem++
Re: Afterski
Just omkringarrangemanget är ju av vikt när det gäller fjällen....
Jag skulle kunna tänka mej att spela after ski i ngn vecka gratis om det innefattade att min familj fick följa med , all mat var betald och vi fick skidor och liftkort.....Detta bara för att jag gillar att åka skidor med familjen....Annars är det väl bara att ta sitt "vanliga gage".
Jag skulle kunna tänka mej att spela after ski i ngn vecka gratis om det innefattade att min familj fick följa med , all mat var betald och vi fick skidor och liftkort.....Detta bara för att jag gillar att åka skidor med familjen....Annars är det väl bara att ta sitt "vanliga gage".
? skrev:Jag är ingen blues expert, jag skrev faktiskt att jag inte ens lyssnar på det. Alltså är min information begränsad,men rätt..Aldrig har jag haft HELT fel i en diskussion