Förstår verkligen inte meningen med en dubbelhalsad bas/gitarr.
Man spelar free-låtar... De körde väl rätt mycket med dubbelgitarr, fast de bara var 2 strängbändare. Du hör det t.ex. på all right now där det (mycket mystiskt) aldrig är 2 gitarrer och bas samtidigt.
Men vad man själv skulle ha en till vete sjutton... Och akustisk...
/Ff
Free var trio + sångare så det är inte så konstigt att det aldrig är mer än en gitarr + bas. Otroligt bra band. Se här:
Det tyckte inte jag. Jaja, går nog inte högre på den. Blir fin i studion, den där. Har läst lite om den, 5W SE klass A och med en ganska trevlig dist om man så vill.
Medlem av PrataBas gubbklubb 40+ US Lakhead [courtesy DoggyD]
Vi håller tummarna! En fråga bara; har du kollat vad fraktpriset blir. Fedex är betydligt dyrare än USPS. Tull och moms läggs ju på fraktpriset också. Men du har kanske koll på dylikt...
Det tyckte inte jag. Jaja, går nog inte högre på den. Blir fin i studion, den där. Har läst lite om den, 5W SE klass A och med en ganska trevlig dist om man så vill.
Ah, såg nu att jag qouta fel snubbe... Tyckte €100 kanske eventuellt var mycket för H&K preampen..... Sorry
Vi håller tummarna! En fråga bara; har du kollat vad fraktpriset blir. Fedex är betydligt dyrare än USPS. Tull och moms läggs ju på fraktpriset också. Men du har kanske koll på dylikt...
Jo, blir väl en 30-35% dyrare än slutpriset... Men vafan, två dagar kvar på auktionen och den ligger bara på 450 dollar?!
Jo, blir väl en 30-35% dyrare än slutpriset... Men vafan, två dagar kvar på auktionen och den ligger bara på 450 dollar?!
Snarare slutpris + frakt och sedan 30% på det. I och med att säljaren har deklarerat vilket fraktbolag han/hon tänker använda så kolla vad det kostar innan du tycker att det är billigt. 2 dagar var innebär inte att slutpriset blir lågt. De som har varit med förr vet att de sista 2-3 minuterna är då det händer något. Vill man ha något så får man vara med Live då och bevaka.