Bra hörlurar (in ear) för löpning och annat

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Användarvisningsbild
Pelleper
Medlem+

Bra hörlurar (in ear) för löpning och annat

Inlägg av Pelleper »

Jag är på jakt efter ett par bra hörlurar som ska tåla svett, regn och sitta kvar i öronen vid löpning, cykling etc. Jag har haft sönder många par "originallurar" till min android, de håller bara ett kort tag, de tål inte svett överhuvudtaget.

Så, är det nån av er som har tips på vettiga sport-in-ear-hörlurar för android och mp3-spelare? Prisbild kanske max 500 kr.

Tack för tips.

Aaaaaarghhhhh! <----- detta är min signatur
/Pelle

Schatz Jazz, ARES Custom Jazz, 3/4 kontrabas
EBS HD350
EBS NeoLine 112 x2
EBS MicroBass II
Fender Rumble 100 V3
TC Polytune Mini
Användarvisningsbild
strummer
VIP medlem

Re: Sv: Bra hörlurar (in ear) för löpning och annat

Inlägg av strummer »

Pelleper skrev:Jag är på jakt efter ett par bra hörlurar som ska tåla svett, regn och sitta kvar i öronen vid löpning, cykling etc. Jag har haft sönder många par "originallurar" till min android, de håller bara ett kort tag, de tål inte svett överhuvudtaget.

Så, är det nån av er som har tips på vettiga sport-in-ear-hörlurar för android och mp3-spelare? Prisbild kanske max 500 kr.

Tack för tips.

Aaaaaarghhhhh! <----- detta är min signatur
Jabra har sportspecifika, liksom sennheiser med adidas, och Sony har en som är mp3-spelare o sport lur i ett. Har dock semester, så mer info har jag inte på några veckor.
Kompressor, det är livet!
Användarvisningsbild
kmo
Medlem++

Re: Bra hörlurar (in ear) för löpning och annat

Inlägg av kmo »

Sennheisers in ear är skitbra. Som strummer säger ska dom väl ha nån sportvariant.
Fender JV Precison-83, Fender J AV62, MM Sabre-79 och Tokai Hardpuncher PB80. Weber Mywatt 200, VT Bass 500, Fender 410, TKS112.
Skriv svar