Vad ska vi göra? Dricka öl och snacka skit? Prova kompressorpedaler? (Ett gäng 08or har nya). Vilken ambitionsnivå ska vi sätta?
Nu är vi i 08 inte helt kända för att lyckas rodda ihop varken öl-träffar eller testar-träffar...
Annat är det i Göteborg...
Så är det. Vi kan ju alltid försöka, men tyvärr har vi oddsen mot oss
Hörrni, neggon. Berätta när ni kan istället.
Hela grejen med PB Väst-träffarna är ju att de med få undantag är helt spontana (d.v.s. någon ringer någon som sms:ar någon annan etc). Jag tror att det är därför Stockholms-träffarna aldrig blir av, planeringen faller eftersom det alltid hinner dyka upp något som krockar med det planerade datumet (alla i Stockholm gör saker hela tiden, men ändå har ingen någonsin tid att göra något - en paradox?). Blir det mer spontant så finns det inte tid för att något annat ska komma i vägen.
bjelkeman skrev:Ok. Jag vill ju att Strummer, Hågge, Baa, klasextas, (och alla andra givetvis) ska kunna, så det lutar mot 14/15 Sept., även om det känns lång bort.
Anledningen till att andra datum inte är listade är att jag har jobb konferenser/mässor då tyvärr. Och jag vill inte missa en PB träff i mitt eget hem.
Jag prelbokar 14-15 sept. Bra initiativ!
Skriv som en klåpare om du vill uppfattas som en klåpare. Skriv gärna utan punkt och kommatecken, så har du minst en sak gemensam med den litterära celebriteten James Joyce - ingen orkar läsa vad du skrivit...
Jag har jobbat i Rotan och pendeln går ju numera hela vägen till bildningsmetropolen Uppsala (om man väljer rätt avgångar och betalar ohemula mängder pengar) så en PB-träff tackar man inte nej till! Jag ser i nuläget ut att vara ledig alla de föreslagna datumen. Bring it on!
"If you reach perfection your standards are too low."