Min dotter har kommit med det geniala svaret: Batarr.
Såklart! Så jag spelar härmed aldrig mer bas utan jag spelar batarr. Det hör ju vem som helst att det är självklart. Eller hur?
Vad spelar jag för instrument?
- macahan
- Medlem+++
- 200071
- Hedersmedlem
Re: Vad spelar jag för instrument?
macahan skrev:Min dotter har kommit med det geniala svaret: Batarr.
Såklart! Så jag spelar härmed aldrig mer bas utan jag spelar batarr. Det hör ju vem som helst att det är självklart. Eller hur?

- flagg
- Medlem+
Hah! Min tvååring säger att pappa spelar bath.
Och det gör hon med fast jag måste ta och skaffa nåt som det överhuvudtaget går att hålla för en sån lite krabat. Synd att GMF verkar slutat med sina Texasinstrument.
Och det gör hon med fast jag måste ta och skaffa nåt som det överhuvudtaget går att hålla för en sån lite krabat. Synd att GMF verkar slutat med sina Texasinstrument.
-
- Medlem+
Hör av dig till Mabass i Karlskoga och kolla, det är ett tag sen jag var där nu men jag har för mig att han hade ett gäng med såna små Texas-basarflagg skrev:Hah! Min tvååring säger att pappa spelar bath.

- Per
- Medlem++
Från barn och fyllehundar får man höra sanningen. 

Sonnerup 5:a, Rikshabacker 5:a, Epiphone Thunderbird Pro V, Bach Jazz 5:a + några till
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
Ampeg SVPCL & SVT-IIP, Lab iP 450, Magellan 800, Streamliner 600, tks 2 x 112 + 212 + lite till
Medlem av PrataBas Gubbklubb 50++
- VHdiggare
- Medlem+
När min dotter var yngre, så undrade hon hur jag kunde vara en Rockhårdare!!! fast jag inte hade långt hår. 

Yamaha BB1025 Tobacco Brown Sunburst - Quilter Bass Block 800 - Quilter BassDock 12 - Quilter BassDock 10