För Stockholmarna på forumet. Spelar på Fotografiska på lördag kväll. Om ni har lust, kom förbi och kolla in museet och lyssna på lite bra musik. 2 x 30 minuter ca. Man får musiken som bonus när man löst inträdet till museet. Dom ska tydligen har ett bra kök också för den som är intresserad av att äta. Möt upp!!
strummer skrev:Ämen vafan, jag missar igen, fan också!
Synd. Trevligt gig i bistron med utsikt över vattnet. Du hade fått se mig spela bas, Stick, klaviatur samt sjunga körsång och allt detta i en likadan scenutstyrsel som Flea körde med ett tag.
Synd. Trevligt gig i bistron med utsikt över vattnet. Du hade fått se mig spela bas, Stick, klaviatur samt sjunga körsång och allt detta i en likadan scenutstyrsel som Flea körde med ett tag.
Vita kallingar?
Sent from my Nexus 4 using Tapatalk
Om ens det.... Men oj då. Nu skrämmer jag ju bort folk! Kommer vara fullt påklädd. Lovar!
Otroligt bra gig igår! BRA ljud. Fantastiskt ställe att spela på. Fin utsikt över vattnet och båtarna från arbetsplatsen. Fina utställningar också. Hann kliva runt och kolla. Har aldrig varit på Fotografiska tidigare dumt nog. Bra ställe. På alla sätt och vis. Dom kör musik tre dagar i veckan och på helgerna stänger dom klockan 23 så det är ett ställe som man faktiskt kan hänga på. Kolla bra musik och kolla utställningarna ibland. INTE fel! Och det bör nästan vara finaste utsikten i stan från scenen.......