Bussgods har gjort det igen...

Prata om övriga saker som rör bas-världen
Skriv svar
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++

Bussgods har gjort det igen...

Inlägg av Roger Hedin »

Torsdagen 5 juni lämnades ett paket in på Bussgods i Göteborg för vidare befordran till Norrköping. Torsdagen 12 juni skickades ovan nämnda försändelse från Göteborg. Hur många bussar har man missat där på Sveriges berömda framsida...? Ingen skugga faller på Janne på Bussgods i Norrköping; han har varit mer än behjälplig. Han LOVADE att paketet skulle vara framme idag, torsdagen 12 juni 17:15. Det var det. På klockslaget!
Bild
Vad innehöll då detta olycksaliga paket? Bara en liten, liten förstärkare av denna typ:
Bild
Recension kommer vad det lider, liksom bilder på exemplaret i fråga. Nu väntar jag bara på en liten, liten kombo på 800 W RMS så är förrådet fyllt...
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Bullen
Medlem++

Re: Bussgods har gjort det igen...

Inlägg av Bullen »

Märkligt. En del verkar ha strul med bussgods jämt, jag har aldrig någonsin haft det och har skickat rejält med grejer genom åren.
Cool stärk, testade en liknande variant för ett tag sen på rep och live och den levererade riktigt bra.
Dödsthrash från småland
http://www.facebook.com/DethroneSWE" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dethroneswe.bandcamp.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
RolleHarris
Medlem++

Inlägg av RolleHarris »

Jag har bara haft tur med bussgods. Snabba leveranser och det har varit problemfitt hittils men man ska aldrig säg aldrig ;)
Användarvisningsbild
VHdiggare
Medlem+

Inlägg av VHdiggare »

Har skickat massor med paket med Bussgods, men bara en gång har det gått åt pipan, och då rejält. De va till Parkas, då de lyckades ta sönder ett hardcase och basen fick en spricka i lacken och böjd pot vill jag minnas.
Men nu skickar jag mest med Schenker eftersom det är mycket billigare, och ligger ett par hundra meter från hemmet :)
Yamaha BB1025 Tobacco Brown Sunburst - Quilter Bass Block 800 - Quilter BassDock 12 - Quilter BassDock 10
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++

Inlägg av Roger Hedin »

Sakerna kommer alltid fram, men de kan ta långa vägar, eller som i detta fall: en vecka ledigt i Göteborg...
"Livet är för kort för att dricka dåligt kaffe, dåligt vin, dålig whisky och dålig G&T."
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
strummer
VIP medlem

Inlägg av strummer »

Stocholm-Grums på tre dagar, det är inte illa:-)
Spektakulär belysning på stärkaren, lär lysa upp bra på scen, rikta'n mot notstället bara;-)

Skickat från min C6903 via Tapatalk
Kompressor, det är livet!
Hellbum
Medlem+

Inlägg av Hellbum »

Har bara bra erfarenheter av Bussgods men Schenker och DHL funkar också bra. Enda som har krånglat är Posten. Tog typ 4 månader att skicka en bashals.
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++

Inlägg av Roger Hedin »

strummer skrev:Stocholm-Grums på tre dagar, det är inte illa:-)
Spektakulär belysning på stärkaren, lär lysa upp bra på scen, rikta'n mot notstället bara;-)

Det finns en dimmer så man kan spela svart... :mrgreen:
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
Roger Hedin
Medlem++

Inlägg av Roger Hedin »

Hellbum skrev:Har bara bra erfarenheter av Bussgods men Schenker och DHL funkar också bra. Enda som har krånglat är Posten. Tog typ 4 månader att skicka en bashals.
Jag har BARA goda erfarenheter av Bussgods i Norrköping. Däremot när man väntar på saker...
- Roger Hedin
Användarvisningsbild
strummer
VIP medlem

Re: Sv: Bussgods har gjort det igen...

Inlägg av strummer »

Roger Hedin skrev:
strummer skrev:Stocholm-Grums på tre dagar, det är inte illa:-)

Det finns en dimmer så man kan spela svart... :mrgreen:
perfekt:-)

Kompressor, det är livet!
Skriv svar