Jävlars vad ballt!!!Eagle Hazze skrev:Bra liknelse tänker även på scfi rullen där aliens suger in kärnvapen och röker upp fem. De förintas i slutet av countrymusik
Var det Waylon Jennings???

Jävlars vad ballt!!!Eagle Hazze skrev:Bra liknelse tänker även på scfi rullen där aliens suger in kärnvapen och röker upp fem. De förintas i slutet av countrymusik
Mars Attacks?Eagle Hazze skrev:Ska rota fram titeln senare på filmen tror faktiskt att det var Waylon
Skickas från min iPhone via Tapatalk
Nu måste farbror tänka på hjärtat och lugna ner sig lite. Jag bara sa vad JAG har upplevt, inte vad ALLA upplever, jag är ju inte mallen för allaRoger Hedin skrev:Jag har ALDRIG stött på det problemet. Om de kan så ordnar de, om de inte kan så säger de det. 4Sound här i Norrköping har t.o.m. tagit hem sånt som de egentligen inte "ska" ta hem bara för att jag hellre köper av dem än av den-där-ni-vet. Omoget "skitungeri" lyser med sin frånvaro där; alla intentioner är goda. Om det sen inte skulle gå ordna så säger de det. Ta med lite gofika till din favvohandlare med jämna mellanrum; det blir trevligt och så får du själv säkert en kopp kaffe också...Pelleper skrev:+massor på det. Att dom säger att dom ordnar det men dom ändå inte levererar, det är mycket tråkigt men vanligt. Har erfarenheter från flera olika musikhandlare när det gäller detta, allt mellan en sort strängar och basställ till baslådor och annat. Säg NEJ om ni inte vill eller kan levereraNick skrev:Fast det är inte alltid de kan ta hem saker, även fast jag bestämt mig att jag vill köpa dom.Roger Hedin skrev:Självklart kan de inte det. Om du inte köper så blir saken hängande, då de flesta grossister inte tar tillbaka beställda saker. Firmor har ingen ångerrätt. Om du handlar hos deutschmanlänningen får du inte heller prova innan. Du får slanta upp och köpa, sen skicka tillbaka och få pengar tillbaka med allt krångel det innebär.Pelleper skrev:... de har väldig sällan det jag vill ha hemma, de kan ej heller ta hem ett enstaka ex för test innan man eventuellt köper...
Har väntat snart ett år på en power supply till en Casio synth."Inga problem, det beställer vi hem" Efter ett tag börjar man känna sig tjatigt när man kommer in och frågar hur det går...
Hade varit skönt med ärliga svar. "Tyvärr, vi kan inte ta hem det här!" Istället för att lova saker som man inte kan hålla.
Skickat från min GT-I9295 via Tapatalk
Basare skrev:Finns det DR Hi-Beams 30 - 125 i Bollnäs?blackparkas skrev:Fast... Rotosound 66 ÄR ju skit så de gjorde dig ju en tjänst!!
Nä, inge större fel på 66-or, men DR-strängarna funkar SÅ mycket bättre när man stämmer ner!
50-110 Rotosound känns mjukare än Dr 45-105.
Var det inte låten "Indian Love Call" ?Eagle Hazze skrev:Ska rota fram titeln senare på filmen tror faktiskt att det var Waylon
Filmen http://www.imdb.com/title/tt0116996/" onclick="window.open(this.href);return false;Fernan skrev:Var det inte låten "Indian Love Call" ?Eagle Hazze skrev:Ska rota fram titeln senare på filmen tror faktiskt att det var Waylon
Ja det vore väl trevligt, många lokala har lite dålig uppdatering av sina hemsidor på bl.a beg. så lite info här kan skapa GAS och hjälpa till med omsättningen.bjelkeman skrev:Så en länk lista, med lite axplock av det vi tycker är kul att de har inne?
Ja både butik i den omfattningen de tycker att en upplysning här är ok och pbare som tipsar om gas i butiker.blackparkas skrev:Hm... Kanske egentligen skulle vara värt en egen kategori... Sedan har varje butik en tråd där man kan tipsa om vad som finns inne för tillfället...